Killing/kat søges til kærligt hjem

Jeg søger en kat eller killing. Race og udseende er ligemeget, men den skal helst ikke være for dyr.
Jeg bor i København. Jeg har fuld forståelse for, at man gerne vil være sikker på, at ens misser får et godt hjem, så jeg kan sagtens komme forbi og hilsen på jer og katten først :slight_smile:

[QUOTE=Robin;1304863]Jeg søger en kat eller killing. Race og udseende er ligemeget, men den skal helst ikke være for dyr.
Jeg bor i København. Jeg har fuld forståelse for, at man gerne vil være sikker på, at ens misser får et godt hjem, så jeg kan sagtens komme forbi og hilsen på jer og katten først :)[/QUOTE]
Her er en hel stribe fantastiske katte, der ønsker sig et godt sted at bo :slight_smile:

http://kattens-vaern.dk/galleri/broendby/

VH
Susanne

Jeg har været derude nogle gange, men er kommet skuffet hjem. Som regel er alle deres indekatte væk på meget kort tid :confused:

der er også dyreværnet de har pt 6 indenkatte iflg deres hjemmeside.

Hvis ikke katten må koste for meget er internater også mit bedste bud. Alternativt måske en omplacerings kat fra en opdrætter som er færdig med at være avlskat - en kat som godt kan gå alene.

Hvad er dine ønsker til kattens sind og aktivitetsniveau?

Måske kan denne gruppe også være et sted at kigge?

Det er for størstedelen voksne racekatte med nogle huskatte, som søger nyt hjem af forskellige årsager :slight_smile: De er alle fiksede, vaccinerede mv., og koster som regel en 1500-2000 kr :slight_smile: Men kan se der også er nogle til en lavere pris. Vær dog opmærksom på at de forskellige racer spænder over et stort spektre af personlighed og aktivtetsniveau mv. :slight_smile: