[quote=CarinaNielsen;445425]hehehe tak henriette for navnet… Hun hedder nu Pjuske. :):høhø:
Men ja, molly er totalt død,
men jeg håber virkelig heller ikke hun fejler noget fordi jeg er totalt skudt i hende.
Tine, jeg svare ikke pt på sms, da min mobil er spærret… men modtager sms’er:sshh:[/quote]
Okay
Jeg kommer godt nok til at savne hende for hun er bare så sød og lille
Men tror ikke hun fejler noget, men det vil dyrelægen jo vurdere… Jeg vil også lige være obs på, hvor meget hun spiser.
[quote=Svanholt;445513]For nogle år siden fik min kat 10 killinger og de var klart født for tidligt. De havde ret forskellig fødselsvægt fra 42 til 80 gram. Det kan skyldes, at de var undfanget på forskellige tidspunkter.
Der var to bittesmå killinger på 42 og 45 gram. De var næsten hårløse (tegn på for tidlig fødsel). Havde din Pjuske ligeså meget pels som de andre, da den blev født?
Tre af killingerne døde i løbet af den første uge, men ikke hende på 42 gram. Hun var halvt så stor som de øvrige overlevende og noget mere tyndpelset end de øvrige de første par måneder. Men hun var livllig og tog procentvis på i vægt som hun skulle.
Jeg beholdt hende til hun var 16 uger og vejede 700 gram. I dag er hun 3 år og har helt normal størrelse og en rigtig flot pels.[/quote]
Okay, det lyder som en god historie. Jeg ved desværre ikke det, da jeg ikke har haft hende fra fødslen af. Men kan lige høre min mor ad, når jeg snakker med hende.
[quote=Coon Danica;445524]Jeg har også oplevet en i et kuld som var meget mindre end de andre.
Hun vejede 65g ved fødslen hvor de andre vejede mellem 115 og 130g.
Jeg har hende stadig nu hvor hun er knap 2 år.
Hun er stadig en bette en, knap 3 kg hvorimod hendes søster Line-pigen er en stor bamse på over 6 kg.
Hvorfor hun altid har været så lille er jeg ikke klar over, men hun er en kvik lille misser alligevel.
Hilsen Lisbeth[/quote]
åhh det lyder også som en god historie!
Jeg synes baer altid vi har haft en killing, der har været mindre end de andre killinger, så vidt jeg husker… Også når vi har haft hundehvalpe, så har der også altid været en lille “splejs”
Navnet Pjuske vil passe godt til hende, Carina.