Killing vil ikke spise killingemad

Hej,
Er der nogen der har nogle gode råd til hvordan jeg kan få Lillo til at spise hendes killingemad?
Hun gider det ikke, men spiser Wullis voksenmad istedet.
Skal jeg bare lade hende gøre det eller SKAL hun have killingemaden?
Jeg har prøvet at sætte deres madskåle i hvert sit rum, men hun gider det stadig ikke… Hun går stadig hen til Wulli og skubber ham væk for at spise hans mad.

:hjerte:

Hvor gammel er hun ??

Der er vist mange killinger der ikke gider deres babymad, men hellere vil have det andet.

:høhø:

Kan du evt komme noget af det i Wulli’s mad, så hun får lidt af det ??

:slight_smile:

Bare husk, at der er meget krudt i killingefoder, så Wulli ikke bliver for tyk…

:tihi:

For ikke så mange år siden var der intet der hed killingemad…og dengang overlevede killingerne også :høhø:

Lad hende spise det hun har lyst til. :slight_smile:

Hvis Wullis er et godt foder så er det helt ok :ok:

herhjemme spiser Unni på godt 4½ også voksenmad - jeg har en voksen allergikat, så de andre spiser det foder hun spiser :tihi: uanset alder…

Mine killinger vælger også de voksnes mad fremfor deres eget… Og så spiser de voksne killingernes mad :slight_smile:

Hun tager som ikke skade af det :slight_smile:

Tjah - jeg ville nok blande foderet:)

Jeg havde en gang et kuld, der gik direkte fra modermælken i voksentørkosten:uha: Min bekymring var stor, så jeg forsøgte at servere utallige typer og mærker killingefoder:S - de nægtede at spise det!:øhmm: Til sidst kapitulerede jeg, efter devisen at det var vigtigere, at de spiste noget, end at de partout spiste killingefoder-surrender Kuldet voksede op til at blive store og stærke på trods af foderet:ok:
Siden lærte jeg, at der findes opdrættere, der slet ikke bruger killingefoder - det lettede på min samvittighed:)

Når man tænker over det, så er alle de forskellige fodertyper til raske katte måske overflødige:?:øhmm: For huskatte, der lever af mus, får de samme mus hele livet:) - de bliver muligvis serveret mere eller mindre levende:S - men hvem har hørt om killingemus:? seniormus:? slankemus:? osv…

:yatta: :tihi::tihi:

Tusind tak for jeres fine svar :smiley:
Hun er 4,5 måneder… Jeg vil prøve at blande det :slight_smile:
Ja, jeg bekymrede mig jo bare fordi Wulli så måtte spise hendes.
Hahahahaha men hvem har hørt om killingemus seniormus slankemus osv… :smiley:

Askja har ikke fået killingefoder de sidste månder. Hun giiider det ikke.

Lillo giiider heller ikke… Men nu prøver jeg at blande det, så ser vi hvad hun siger til det :slight_smile:

Vores killinger “stjæler” altid de voksnes mad… Det er åbenbart mere spændende…

Mon ikke hun klare sig fint med det andet foder.
Så længe det voksne mis ikke har noget imod at dele sit guf med hende, så er det ikke så galt :slight_smile: