En det den lille sorte der er MiniBenny ?
Hvor er han altså fin med den perfekte hvide markering i det lille ansigt , men de tre rødhårede er også smukke.
Hedder de ikke noget endnu?
Dygtige killinger der allerede har lært at sidde pænt
Mon ikke, tror faktisk det er første gang, det er lykkedes at få så gode billeder ud af få skud
Glem det. Den har jeg også prøvet og det virker bare ikke
Hun har altså et sjovt ansigt, den lille tortie
Hun er fantastisk den lille tortie…fordi hun har de fine tegninger i ansigtet.
Mig og nicolina tør ikke besøge dig… det ligner jo du har en indi klon
De er godt nok så dejligealle sammen, men de to her, ved ikke hvorfor, men er solgt
Kom jeg forbi, skulle i gemme de to her for mig
Med venlig hilsen
Uhh du ville ikke fortryde at se dem
Jeg kunne ikke være mere enige med jer. Hun er så mega cute
I can nu rolig komme på besøg
Du er velkommen til et besøg, hvis du har tid, lyst og mulighed, det er din charfør også. Det er ikke så farligt, selv om du med sikkerhed bliver mere forelsket
Tak,
De er alle mega kære men jeg må være enig med Beimis den sort hvide
I går udvidede vi kravlegården, så de kunne får den store foderkasse derind, samt mere plads at røre sig på.
Oda får frygtelig dårlig mave af killingefoder, så vi er nød til at lave så hun ikke kan komme til det. Der står en kasse med killingefoderctil Plet, så hun kan få lidt ekstra.
Alle 8 killinger spiser fint fast føde i form af vådfoder og de er også begyndt at bruge bakkerne
De har så fine farver … den lyse makreltabby sender du bare herhjem … @Dorthe_R kan tage den med
Han er mega cute, men jeg er nok mest solgt til mini Benn
Åh, ja, ham er der godt nok flere der har kommenteret på
Vi ved med sikkerhed vi skal beholde noget efter Oda, da vi er i tvivl om hun skal have endnu et kuld, med de to andre kommer det helt an på type og pelslængde, for der skal blive en korthåret hjem.
og jeg er ret sikker på Knud vil beholde en af de røde
Jeg er også på holdet der savler over den sort/hvide - men de er nu skønne alle som en