Killinge BOOM; BOOM

Tænker vores 3 kuld skal have deres egen tråd. Benn er far til dem alle, nogle vil nnok syntes det er dumt, men han trængte til at blive afmonteret, så for at øge chancen for at få en flot korthåret efter ham, ja så var det, det vi valgte.

Plet fik 1 pige og 3 drenge d. 24. juli. KorZhik’s O kuld






Oda fik 1 pige og 4 drenge d. 30. juli. KorZhik’s P kuld. Den ene dreng desværre dødfødt.




Baileys fik 1 pige og 3 drenge d. 11. august. JeaTri’s V kuld


16 Synes om

Hvor er de fine allesammen :heart_eyes: og hold da fast, hvor bliver der liv og glade dage, når alle de små krabater begynder at hærge rundt i huset :hoho:

2 Synes om

O kuldet er nu blvet 3 uger og P kuldet 2 uger. vægtøgningen kunne godt have været bedre, så I dag er der gjort klar til at sætte kravlegården op. men jeg støvsugede forsvandt de to mødre ned i kælderen.
Jeg puttede de 8 killinger i samme kurv, og mens der lige var en pause med støvsugningen kom plet op og Ja billederne taler vist for sig selv.


Da jeg var færdig, blev kravlegården sat op og indrettet med en kurv til hver af kuldene

Begge tøser kravlede i samme kurv, også selv om der var killinger i begge, så vi flyttede de andre 4 over til dem.

Killingerne blev også præsenteret for mad og de var ikke i tvivl om hvad de skulle med det, selv 2 af de små gik ombord i vådfoderet


Vi fjernede den ene kurv, så er der plads til at de kan ligge ved siden af, når killingerne kravler ud

19 Synes om

Ja nu bliver de rigtig sjove :heart:

1 Synes om

Det ser så hyggeligt ud :smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om

De er grimme. De er grimme. De er grimme. De er grimme. De er grimme. De er grimme. De er grimme. De er grimme…

:lovelove:

4 Synes om

Rettelse, de er røde, de er søde :smelter: de er røde, de er søde :smelter: de er røde, de er søde :smelter: de er røde, de er søde :smelter: de er røde, de er søde :smelter: de er røde, de er søde :smelter: de er røde, de er søde :smelter: de er røde, de er søde :smelter:

7 Synes om

Sikke dog nogle små dejlige kønne små killingere :blush: :star_struck:, den ene søder, sjovere, frækkere, charmerende end den anden
denne her billed serie, er da så dejligt :blush:

Ja men i har taget det valg, og i er jo ikke" ny" inden for katte avlen, så mon ikke i har snakket det igemmem, og vendt og drejet det. Så er sikker på i har taget den mest rigtige valg, og truffet den rigtige beslutning for jeres katte :smil:, det tro jeg på i har

Med venlig hilsen

2 Synes om

Tusind tak :heart:

Det har vi og valget er taget da vi tidligere har oplevet, der ikke lige kom det fra et kuld vi håbede og havde fået hankatten snippet

1 Synes om

Lidt billeder fra i går af de store :heart:





De små, Baileys giver god mælk :heart: poterne er nu helt normale



Selv om man kun er 18 dage, kan fast føde godt spises

18 Synes om

De er så fine :heart_eyes:
Har I nogen idé om forholdet mellem kort- og langhårede, eller er det stadig for tidligt?

1 Synes om

Jeg er tror alle 4 hos Plet er langhåret. Odas tro jeg er 2 af hver. De 4 små er jeg ikkke sikker på endnu

5 Synes om

P kuldet er nu 3 uger og O kuldet bliver 4 uger i morgen. De har været i soveværelset mens drengene har været her. specielt Oda er ikke tryk ved drengene

13 Synes om

:smiling_face_with_three_hearts:

2 Synes om

Ej hvor er de nuttede :heart: Jeg bliver helt skruk

2 Synes om

De er lige til at falde i svime over

:smelter:

2 Synes om

Åh :star_struck: :klappekat:

1 Synes om

Ham der mini-Benn :heart_eyes:
Men de andre er også fine :heart:

1 Synes om

Enig :heart:

Det kan jeg godt forstå, er så glad for vi har killinger igen :heart:

Jeg er så enig, elsker at sidde og nusse med dem :heart:

Kunne ikke være mere enig, han er også min farvorit :smelter:

Det er de, de er alle meget lovende i type og bare så cute :smelter:

2 Synes om

Fik endelig taget ordentlige billeder af O kuldet








13 Synes om