Tænker vores 3 kuld skal have deres egen tråd. Benn er far til dem alle, nogle vil nnok syntes det er dumt, men han trængte til at blive afmonteret, så for at øge chancen for at få en flot korthåret efter ham, ja så var det, det vi valgte.
Plet fik 1 pige og 3 drenge d. 24. juli. KorZhik’s O kuld
O kuldet er nu blvet 3 uger og P kuldet 2 uger. vægtøgningen kunne godt have været bedre, så I dag er der gjort klar til at sætte kravlegården op. men jeg støvsugede forsvandt de to mødre ned i kælderen.
Jeg puttede de 8 killinger i samme kurv, og mens der lige var en pause med støvsugningen kom plet op og Ja billederne taler vist for sig selv.
Rettelse, de er røde, de er søde de er røde, de er søde de er røde, de er søde de er røde, de er søde de er røde, de er søde de er røde, de er søde de er røde, de er søde de er røde, de er søde
Sikke dog nogle små dejlige kønne små killingere , den ene søder, sjovere, frækkere, charmerende end den anden
denne her billed serie, er da så dejligt
Ja men i har taget det valg, og i er jo ikke" ny" inden for katte avlen, så mon ikke i har snakket det igemmem, og vendt og drejet det. Så er sikker på i har taget den mest rigtige valg, og truffet den rigtige beslutning for jeres katte , det tro jeg på i har
P kuldet er nu 3 uger og O kuldet bliver 4 uger i morgen. De har været i soveværelset mens drengene har været her. specielt Oda er ikke tryk ved drengene