Killinge BOOM; BOOM

WuHu :puuuuust: Jeg aner intet om vin, drikker det ikke engang, men overhovedet ikke vigtig, for du valgte mit forslag. :jubiii:

4 Synes om

Jeg kender kun Silverboom, men det er også den killing jeg bedst kan lide :smiling_face_with_three_hearts:

5 Synes om

Nu skal de trænes til at tage en morfar :tihi:

18 Synes om

Jeg håber det er okay jeg spørger i denne tråd, men hvor lang er pelsen egentlig på de korthårede?

Jeg har prøvet at google både long og shorthair og syntes det er de samme billeder der kommer op :face_with_hand_over_mouth:

Er de korthårede sådan huskatte-længde, eller er de lidt længere?

Ligeså lang som dine korthårede katte.
Her ee er billed af min korthårede bobtail på 9år

11 Synes om

Der er jo forskel på selv korthårskatte inden for de forskellige racer, men der er klar forskel på en korthåret og en langhåret Kurilean, syntes de korthårede er som en vamset huskat, hvis det giver mening

Her er lidt billeder af Benn, som er far til killingerne

10 Synes om

Mange tak, jo det giver fint mening :smiley:

1 Synes om

Jeg drømte, at du satte en af killingerne af hos mig på ubestemt tid :joy::heart:

De er godt nok også lige til at forelske sig hovedkulds i.

Hvordan er sind og helbred hos racen?

2 Synes om

Det kunne vi godt finde ud af, hvis du være fodervært for et kuld :tihi:

Helbredet er godt, vi har pt ingen kendskab til arvelige sygdomme, men som alle andre katte og mennesker kan de jo blive syge. men ud over de linjer vi lukkede pga FIP og andre problemer, som tiden har vist. Oplever vi dem som værende meget sunde.

Temperament: De er flokdyr, men behøver nødvendigvis ikke at være i en stor flok, da de også ser familien som deres flok. De er helst med i hvad der foregår og elsker at putte med både børn og voksne.

Jeg vil sige de er rolige af sind, når killingegassen er gået af dem, dog ikke hvis de bor sammen med andre aktive katte. De tilpasser sig det hjem de bor i.

De er intelligente og vil sige de skal opdrages, for de lærer hurtig dine svage punkter at kende og de udnytter dem til fulde.

Du er velkommen til et besøg, hvis du vil opleve dem på hjemmebane

7 Synes om

Jeg har lovet den gamle Bimse, at han slipper for flere katte i sin levetid :joy: Han synes, det er rigeligt med den sorte dæmon. Når tiden er til killing igen, så er planen to på samme tid, så de har en legekammerat. Der er forhåbentlig lang tid til, selvom alderen efterhånden ses hos den gamle gnavpot.

Jeg husker det som om du bor i jylland? Jeg kommer ikke særligt ofte derovre, men vil huske det, hvis jeg skal omkring min veninde (midtjylland, så måske er det slet ikke i nærheden :joy:) Kommer du på udstillinger med dem?

3 Synes om

Vådfoder nej tak :rofl: jeg holder mig til det tørre, hun er endnu ikke 5 uger gammel

16 Synes om

Den rigtige drillepind er fundet frem. killingerne syntes dog Skipper og Hugo er lidt farlige, når de kommer springende :lol:

15 Synes om

Hvor er de søde <3
men sikken en forskel på aby killinger.
Og her ville ingen af de voksne katte bare have ligget og kigget på :joy: den legepind var blevet slået ihjel og bortført.

4 Synes om

De voksne sidder også på spring, men de får pt et skarpt nej, når de vil være med.
Vi oplevede desværre ved et tidligere kuld at de blev skrækkenslagen for drillepinden pga for ivrige voksne, derfor holdes de voksne væk i starten.

tilføjelse, det skal dog siges at da killingerne var gået død, blev der leget igennem med de voksne, da det er deres farvorit drillepind :lol: elsker en stor stue med plads til at lege :tihi:

6 Synes om

Nu har P kuldet fået navne: Tema Pirates of the Caribbean
DK KorZhik’s Bootstrap, KBS n 03 23 Lyseblå bånd Dreng Ledig til kæl

DK KorZhik’s Barbossa, KBS n 03 22 Brun bånd Dreng Ledig til kæl

DK KorZhik’s Will Turner, KBS ns 03 23 Blå bånd Dreng Ledig til kæl

DK KorZhik’s Tia Dalma, KBL fs 09 Pige Bliver pt hjemme

Vi er ikke helt sikker på hårlængden endnu, det har før snydt os, dog er det mest pige vi er i tvivl om

14 Synes om

Gode foreslag til tema navne med O modtages gerne, som passer til Knerks kuld

3 Synes om

Operaer
Operetter
Olsenbanden

Hvad er temaet for P.kuldet?

1 Synes om

Over atlanten (lande på den anden side af atlanten)

Onlyfans (kun for sjov :p)

Omkring jorden (planeter, måner, satelitter)

Om katten (fx anatomi, racer osv)

Odense (eller andre byer med O) (veje/attraktioner i den by)

Byer med O (bynavne)

Operahuse (Byer med operahuse, eller hvis operahuset hedder noget specielt)

Oplevelser (fx Bridgewalking, bungee jump osv)

Oppe i Norge (Norske byer eller navne på norske elve, fjeld, bjerge og lign)

Overtøj (enten navne på tøj man kan have på overkroppen (jakke, kimono, t-shirt osv) eller mærker på jakker.

OL-byer/lande/stadion/discipliner

Onboard (enten de forskellige bådtyper, eller ting der findes ombord på et skib)

1 Synes om

:laughing: old gamle navne :laughing:

Undskyld kunne ikke lade være med den ide :laughing:

3 Synes om

Pirates of the Caribbean

4 Synes om