Killinge foder

Hej er der nogen der kan anbefale et godt killinge foder ?

min mors hitte misse killinger gider simpelthen ikke rigtig spise deres killinge foder mere de er 8 uger og får RC babycat og vi har også forsøgt med RC kitten men næææ nej

men de vil meget hellere spise de voksne kattes mad de får Sanabelle grande… Kogt fisk, kylling og råt oksekød … plus en masse forskelligt vådfoder

Lad killingerne spise voksenfoder - det trives de sikkert fint på:) eller prøv med Hill’s Nature’s Best Kitten - det plejer at være vores killingers foretrukne tørfoder.

Okay, så de får det de skal mht. næringsstoffer på voksenfoder ? Må vi prøve så, Tak for hjælpen :slight_smile:

Jeg havde et helt kuld, der gik fra modermælken direkte i voksentørfoderet - de trivedes fint. Ligegyldigt, hvad jeg serverede af killingefoder, blev det vrænget på næsen af - kun voksentørfoderet var interessant - spise skulle de jo :wink:

Hold da op :slight_smile: Ja det er jo det de skal jo have et eller andet mad, nu er det heller ikke fordi de er underernæret eller noget de vokser vidst fint med en kampvægt på 1500g for den største og 1450g for den mindste, nu var det bare mere fordi vi aldrig havde oplevet nogen killinger der ikke gad spise killingefoder… så vi var usikre på om det var ok at de kun gad spise de voksnesmad:høhø:

(Sanabelle kitten er også afprøvet)

I 8 ugers alderen smager de fleste killinger alligevel på foderet i de voksnes skåle - så med mindre man kun har killingefoder i skålene (og meget tykke voksne:høhø:), så klarer de sig fint på et godt voksenfoder i den alder.

Mange tak for hjælpen :rock:
Så er der jo ikke noget at være nervøs for …

[QUOTE=BiancasMor;626724]Mange tak for hjælpen :rock:
Så er der jo ikke noget at være nervøs for …[/QUOTE]

Du kan evt supplere med killingevådfoder, hvis de da vil spise det :wink:

Det vil vi prøve og se om de gider :slight_smile: