Killingekig sutter

så de i Fakta i denne uge har 5 par fleecelignende gæste hjemmesko i ass. størrelser til ialt kr. 49

Til hygge puttested for killingerne?

He he … jeg tror nu Lis mener, at det er de besøgende som kommer hos hende, der skal have de bløde futter på, så der ikke kommer skader på de små (og store) pus, hvis en gæst skulle komme til at træde på misserne.

det er en super god ide…

ikke flere små brækkede missehaler…

Jeg tror jeg vil i Fakta idag/imorgen…sutter er godt…brækkede ben og ødelagte haler er noget møj.
Jeg plejer at sige til mine mislingerkøbere, når de kommer. I skal af med skoene/støvlerne for træder i på en misling og den kommer til skade så er det lig med I har købt den …så ser de sådan ud -what OG tager fodtøjet af
[smilie=hate-tunz.gif] DÈT virker sgu -høhø -høhø -høhø
Jeg mener det selævfølgelig ikke…det er KUN en trussel, men det virker -xxrotflmao

Ååårh, selvfølgelig. Doh, my bad
Haha, kæresten fik også en hånd i brystet første gang han skulle hjem til mig efter Jako var kommet, og besked om at tage skoene af derude :stuck_out_tongue:

Det er godt, Eva…bare vis han hvor skoskabet skal stå [smilie=hate-tunz.gif]

Brita- Lige nemlig, sådan et par plader i str. 45-46 -øøøvvvs
Meeen ellers så klarede Jako vist lige at vise ham hvor skabet skulle stå, han charmerede sig totalt ind på min kæreste. Lille slyngel

  • og skobørste og creme:-))

De der 5 par div. størrelser i fleece og filt leveres i een kæmpe opbevringssko - grå og hvide tror jeg