Killingen med den sjove ryg

En af de udfordringer, jeg havde i mit første kuld var, at den ene af killingerne havde en “sjov ryg”.

Både Camilla (Camischa) og Heidi, Fannys opdrætter, var på besøg, da de var 6 uger for at vurdere dem og ingen af dem havde nogensinde set den ryg før - og ingen af dem vurderede ham til at være flad, så han var noget helt for sig selv (og det kan hans nye ejer skrive under på :høhø::høhø::høhø:)

Dette billede blev taget dagen før, han flyttede

og dette har jeg næsten lige fået tilsendt

Udover, at det er nogle hyggelige mennesker, han bor hos, så er det meget interessant for mig at følge hans udvikling og få bekræftet, at jeg har solgt en sund og rask killing med en “sjov ryg”, for han har endnu ikke haft en sygedag med noget som helst. Han var kryptorchid i en grad, så den sidste var meget svær at finde, men det er alt, hvad der har været rent medicinsk :smiley: (han er øjensynlig p****fræk og driller de andre drenge (ialt 4 burmeserkastrater) ved enhver given lejlighed og kattepasseren mente han havde adhd :rock::rock:)

Hvor er han altså bare køn! Er helt syg med den farve altså!!

Han ligner jo en lille omvandrende chokolade-lækkerbisken :tihi:

Nu var de første billeder valgt for at vise hans ryg, men hans farve og pelskvalitet er meget tydelig i dette billede fra TICA udstillingen i foråret

:smelter:
hold nu op hvor er han altså bare skøn!!

hvordan ser ryggen ud når han står?

Dette er fra 11 ugers alderen

Hans muskulatur er blevet bedre med alderen og har hjulpet til med at hive rygraden op, så han er ikke helt “så slem” mere :slight_smile:

Lille Aiden er blevet stor og smuk - ligesom sin mor :hjerte: Kan han godt udstilles, når hans ryg ser sådan ud?

Nej ikke i TICA i hvert fald :slight_smile: Han var med “uden for bedømmelse” til at holde Amaretto i pote. Amaretto var dog en stor dreng, så han kom alene om søndagen og klarede det hele til UG :ok:

Dejligt at høre, at “knækket” ikke giver ham problemer. Og bortset fra det er han jo en smuk kat. :hjerte: