Killingenus i Glostrup

Jeg tror godt jeg kan stikke af fra ungerne et par timer :slight_smile:

Du tager dem bare med hvis du syntes :slight_smile:

Tak :slight_smile:

Vi får se om de gider - de er jo heldigivs store nok til at være hjemme selv, hvis det er.

Når vi kommer lidt tættere på så finder vi lige ud af hvad hver især tager med, ikke ?

[QUOTE=Vivi_Fletcher;929935]Tak :slight_smile:

Vi får se om de gider - de er jo heldigivs store nok til at være hjemme selv, hvis det er.[/QUOTE]

Det er bare ok :slight_smile:

Jow det gør vi :slight_smile:

Jeg tager ikke nogen dame med til Carlos, desværre - ikke denne gang :frowning:

Nå, det bliver han nok slemt skuffet over :høhø:

Så må jeg nok skynde mig at få sendt den PRA test til USA, så han kan få damebesøg hvis han er fri :kryds: :cool2:

Jeg vil gerne komme. Det bliver super hyggeligt at hilse på jer alle sammen og nusse somalier :slight_smile:

Jeg vil rigtig gerne komme og gramse på søde killinger. :tihi:

I skal være velkomne begge 2 :slight_smile:

Ih altså endnu en ting i den weekend hvor jeg ikke kan øv øv, jeg går altid glip af de killingenus buhu :slight_smile:

Øv, men så m å I komme en anden gang :slight_smile:

Det er faktisk muligt at jeg er i byen den weekend - i givet fald kommer jeg nok forbi og kigger på de små og de store.

Jeg vil meget gerne komme forbi og jeg vil også meget gerne tage min dreng med (hvis han vil (7 år)).
Bare lige for at være på forkant: Må han tage en misse-elskende ven/ veninde med?

Malene

[QUOTE=Quint;932027]Jeg vil meget gerne komme forbi og jeg vil også meget gerne tage min dreng med (hvis han vil (7 år)).
Bare lige for at være på forkant: Må han tage en misse-elskende ven/ veninde med?

Malene[/QUOTE]

Ja det må han godt :wink:

Nå, nu er der bare 1 uge til killingenusset og så vil jeg lige følge op på det :slight_smile:

Deltagere:

Mariann
Dorte
Vivi
Regitze
Quint
Mette Lambert
Highfield
Sismo Cat
Velfa
Teresa
Finn Frode

Måske:

Vipstøsen
Helene C
Kimilla
Enki

Jeg har som sagt kaffe-The-Saft-Vand og jeg bager en chokoladetærte :slight_smile:

Jeg får nok også brug for lidt stole, men det tager vi nå vi ved præcis hvor mange der kommer :slight_smile:

Er der plads til én mere, for så vil jeg da meget gerne være med? :slight_smile:

Selvfølgelig, du skal være velkommen :slight_smile:

jeg glæder mig rigtig meget :slight_smile: kan dog ikke blive så længe da jeg har en aftale kl 16 men at kramme på de små elskelige bebser og deres ophav i hele 2 timer er lige til at blive mild og glad af :slight_smile:

Tak, Tine. :slight_smile: