Killinger søger hjem

En tilløbende kat har lagt en kuld killinger i min kælder. Mormis er en lille fin sort korthårskat med hvidt på bryst og mave. Hun var noget skræmt i starten, men jeg har vundet hendes tillid. Far ukendt. Der er 4 killinger, 7 uger på tirsdag. Jeg har meget kontakt til dem og de kravler rundt på en, er vant til larm fra bla vaskermaskine i kælder osv. osv. Jeg kan desværre ikke beholder dem, da jeg har en ældre katA som ikke kan med andre katte, så de holdes adskilt. Den største i kuldet, en Sort han med “striber”, meget kælen og falder i søvn hos en, også modig og legesyg.

Bemærker striberne. Anden sort, også med lidt sorte/stribe aftegninger. Tror det er en han. Han er meget modig og nysgerrig, er den første til at komme, når døren til kælderen åbnes og undersøger alt. Her sammen med hans trefarvede søster. De er meget pot og pande, så vil du have to, er de oplagt til at være sammen. Hun er meget legesyg og nysgerrig. Den mindeste, med aftegninger som mormis. En lille gavtyv. Er ikke helt klar over køn, tror det er en hun. Meget legesyg, men også mere rolig end de andre.![IMG_2713|375x500] (upload://gfY7sA8MzObtKxvnEqkp9UWa9Ia.jpeg)Sidste billed af Mormis. Hvis du er interesseret i en eller evt. to af dem eller vil vide mere, så send mig en besked. De er i Slagelse og mangler hjem fra om uge 33. Prisen er pr. killing 200 kr som går til sterilisering, mærkning osv. til Mormis.

6 Synes om

Gå på jagt efter en rød eller creme han - det er ham der har faderretten :wink:

Søde er de, krydser fingre for at de finder gode nye hjem.

Hvis du ikke allerede har overvejet, så vil jeg kraftigt opfordre dig til at sørge for at få dem og deres mor neutraliseret inden de flytter hjemmefra.

De kan sagtens neutraliseres som 12 ugers, så kan de komme hjemmefra som 14 ugers med vaccine og neutraliseret og dem der køber dem kan så typisk betale hvad du har haft i udgifter til kuldet.

9 Synes om

Tak for råd og evt. identitet af Farmis. :slight_smile:

3 Synes om

Tak, fordi du tager dig af dem :ok: Mormis fortjener credit for at vælge den helt rigtige kælder :heart:

6 Synes om