Killinger vaccination

Beklager meget - prøvede kun at dele erfaringer - ville selv ønske at nogle havde givet mig det råd tidligere.

Så ville jeg ikke have to af mine killing købere med katte der har svært ved at køre i bil.

3 Synes om

Pointen er at jeg ikke spurgte om hjælp til at køretræne mine killinger; jeg har uendelig meget erfaring med at køre med katte, så dine kommentarer, hvor velmente de end er, kommer temmelig meget ude af kontekst i en tråd om vaccination :wink:

Hvis du har erfaringer med vaccinationer, gode som dårlige, værdsætter jeg dem i denne tråd, da det er det den handler om og det som jeg er mest i tvivl om på nuværende tidspunkt :slight_smile:

Vi minder fra adminteamets side lige om at alle herinde deltager og forsøger at hjælpe i bedste mening, og ikke for at genere nogen, og at en god tone er rarest for os alle :smil: Fortsat god søndag til jer alle.

4 Synes om

Har fået dette link i et opslag jeg lavede på FB.
Måske andre kunne bruge det også. Ikke helt nyt, så måske visse ting skal tages med forbehold.

1 Synes om

Da jeg havde calicibærere/shedders, vaccineredes mine killinger 8-12-16uger. Nu, da de sidste calicibærere/shedders tilsyneladende er væk, vaccineres de ved 12-16uger.
Jeg har i mange år valgt at bruge den dræbte vaccine, der måtte være på markedet, da killingerne skulle vaccineres. Diverse levende vacciner giver mine killinger symptomer på limping calici - hvorfor skal de gennemleve det? hvorfor skal jeg gennemleve den bekymring? De voksne katte reagerer ikke på nogen typer vacciner - killingerne er naturligvis mere følsomme.

3 Synes om

Vi oplevede det samme, når vores fin den levende vaccine som den første, så nu får vores en dræbt som 1. vaccine og en levende ved 2. vaccine, det fungere fint og de har ingen reaktioner på dem.

2 Synes om