Killingerne - masser af billeder

Ak, ja tiden går og de små bliver så hurtig store. Der er nu fundet rigtig super hjem til Yang som er døv :hjerte:, mens jeg har valgt at annullere handlen med svenskeren som skulle have haft Swift, han skal ikke bo i et bur :mad:

Men her er billeder fra i dag af hele banden.

Yang, en snebold

så hendes søster Yin som er en rigtig pelsugle

Så Swift som søger nyt hjem igen, han er bare så mild en knægt

Rødtoppen Ignis som flytter sammen med Yin

Liana som er en rigtig tortietrold.

MVH
Gitte

Hvor er de dejlige alle de små pelskugler.
Hvor var det godt du fik annuleret det køb.-what
Knus Elin

-savle -savle -savle

Sikke nogle dejlige killinger :wehuu::wehuu::wehuu:
Godt du har fundet et supergodt hjem til Yang.

:savle::savle::savle:

Skulle Swift bo i et bur? Kan godt forstå du annulerede den “handel”.

Åhhhhh de er dejlige :wehuu::wehuu:

uhaaaa Gitte… der skal være store røde lamper og overdrevne udråbstegn når du viser billeder af dine små!!

Mit stakkesl killingeskrukke sind kan slet ikke klare at se noget så bedårende :love:

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Jeg kan snart ikke holde til mere… og da slet ikke til, at Swift skal have nyt hjem…

:savle::savle::savle:

Ihhh hvor er de dejlige. :wehuu: :wehuu: :wehuu:
Hvordan fandt du ud af missen skulle bo i et bur :frowning:

Hvor er de bare skønne

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Godt Swift ikke kom til at bo i et bur - sådan nogle knolde at byde en kat det!

:doh::doh::doh::doh::doh:

Var der ellers ikke én herinde, der havde kig på Swift - nu er han jo så ledig.

:wehu::wehu::wehu::wehu:

jeg bad om at se billeder af de forhold hun kunne tilbyde Swift, fortalte hende så at gemalen og jeg senere i år skal til Sverige og faktisk kun få km fra hvor hun bor, så vi ville nok besøge Swift en tur.
Hun sendte så billeder af hvor hendes katte bor og ser faktisk intet forkert i det selv. Men på et værelse er der indrette bure som er går op til loftet og så er de 1,5 m x 1,5 m der bor drengene når de er blevet fertile.

Så ingen kat herfra, hvilket hun er meget uforstående overfor, men niks om han skal ende som burkat et sted.

MVH
Gitte

Åhhh de bliver da ikke mindre grimme med alderen :wehuu:

Troede da faktisk at Sverige havde en ordenlig kattelov :doh:

Nej hvor er de :wehuu: alle sammen men jo særligt tortie får mit hjerte til at smelte…

Nej , hvor er de dejlige :wehuu:… Godt du fandt ud af hvordan forholdene var , inden de fik det lille pus :ok:

Hvor er det godt at din lille mis ikke skulle bo sådan et sted .Fy da føj det ville jeg heller ikke byde nogen af mine katte.-grrrierdumme

Hvor er killingerne dog bare bedårende Hilsen Ninna

Hvor er de dog bedårende :wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Hejsa :slight_smile: Kæft nogle søde katte!!! Jeg mistede min ene store killing, Findus på 8 måneder her i weekenden og hans bror er simpelthen dybt ulykkelig! Så jeg tror, han måske kunne have godt af lidt nyt selskab. Jeg kan forsikre dig om, at jeg aldrig ville lade mine katte bo i et bur!! Hvad er det for noget!! Jeg har brug for en misser, der er super kærlig og gerne vil nusses meget. Men den skal også kunne omgås en kærlig glad hund, og en stor doven og kærlig hanmisser på 8 måneder. Kan du måske hjælpe mig? Venlig hilsen Stine

Ihhh killingebilleder burde forbydes! :savle:

Gud hvor er de skønne! :wehuu:

• Jeg får hver gang jeg ser dem lyst til at gå hjem og plage kæresten om bare én lille pelsbold mere :tihi: