Ak, ja tiden går og de små bliver så hurtig store. Der er nu fundet rigtig super hjem til Yang som er døv , mens jeg har valgt at annullere handlen med svenskeren som skulle have haft Swift, han skal ikke bo i et bur :mad:
Men her er billeder fra i dag af hele banden.
Yang, en snebold
så hendes søster Yin som er en rigtig pelsugle
Så Swift som søger nyt hjem igen, han er bare så mild en knægt
jeg bad om at se billeder af de forhold hun kunne tilbyde Swift, fortalte hende så at gemalen og jeg senere i år skal til Sverige og faktisk kun få km fra hvor hun bor, så vi ville nok besøge Swift en tur.
Hun sendte så billeder af hvor hendes katte bor og ser faktisk intet forkert i det selv. Men på et værelse er der indrette bure som er går op til loftet og så er de 1,5 m x 1,5 m der bor drengene når de er blevet fertile.
Så ingen kat herfra, hvilket hun er meget uforstående overfor, men niks om han skal ende som burkat et sted.
Hejsa Kæft nogle søde katte!!! Jeg mistede min ene store killing, Findus på 8 måneder her i weekenden og hans bror er simpelthen dybt ulykkelig! Så jeg tror, han måske kunne have godt af lidt nyt selskab. Jeg kan forsikre dig om, at jeg aldrig ville lade mine katte bo i et bur!! Hvad er det for noget!! Jeg har brug for en misser, der er super kærlig og gerne vil nusses meget. Men den skal også kunne omgås en kærlig glad hund, og en stor doven og kærlig hanmisser på 8 måneder. Kan du måske hjælpe mig? Venlig hilsen Stine