Killingespam ... igen!

Jeg har fået taget en hel masse billeder af de små banditter jeg har rendende herhjemme … de er blevet SÅ frække, især kl. lort om morgenen -uh
Endnu lykkes det mig at holde dem inde på mit værelse, men det er kun spørgsmål om tid, før en af dem finder en vej over forhindringen som ikke kan blive meget højere, hvis Yrja stadigvæk skal kunne hoppe over …

Først lidt fælles …

Tænk at de fire er kuldsøskende, de er så forskellige som dag og nat …

Bambino og Garfield …

Garfield og Lille-Bjørn …

Frk. Flamme og Lille-Bjørn …

Drengene …

Lille-Bjørn og Frk. Flamme slåsser …

Farlige dræbermissere …

GUD hvor er de skønne - og sikke nogle vidunderlige billeder… jeg er helt solgt over bambino der stiker hovedet ud af tunnellen - det udtryk altså… jeg er totalt solgt :slight_smile:

sikke nogle topling-bebser du har der der… de er pragtfulde :slight_smile:

Nej hvor er de dog skønne bamser du har der

-pote -pote -pote

Fåårk hvor er de dejlige -forelsket -forelsket -forelsket

Ihh, de er skønne. Jeg kan lige forestille mig der er gang i den derhjemme -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket

HOLD OP, hvor er de fine, nuttede og LIIIGE til at køsse på.
-forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket
Hvis ikke det var fordi jeg er dækket ind køsse-mæssigt, ville jeg komme og køsse -høhø

Enig -thumbs

Ej hvor er de bare lækre!! Er helt tosset med dem!
Og det sidste billede er da bare for genielt taget, med misser fuldt fokuseret på den lille flue -forelsket

Enig -thumbs

Hvor er de altså bare nuttede, slet ikke til at stå for
Hilsen Lisbeth

De er ganske simpelt fuldstændig betagende, vidunderlige og lige til at storkysse på -forelsket - Har du selv en øjesten? :stuck_out_tongue:

Ja -shhhh

Ja -shhhh

[/quote]

Han er da også lækker, men de røde -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket :stuck_out_tongue:

Wow wow wow -thumbs -forelsket -thumbs -forelsket De er vildt skønne -love

Ja -shhhh

[/quote]

Han er da også lækker, men de røde -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket :P[/quote]

Garfield er da osse såå knusbedårende lækker -love … det er ham alle stønner ‘‘Åhh’’, ‘‘Ihh’’ og ‘‘Ajjj’’ over, men Bambino er min favorit af de røde … han er dog den der er mindst kontaksøgende, ikke bange for mennesker, men gider ikke alt det der ‘‘nusse-kysse-møsse’’ -rulleøjne

Enig -thumbs

De er de s*u allesammen. -forelsket -forelsket

Nej hvor er de altså skønne. Vidunderlige billeder, man blir jo helt solgt.

Hilsen
Anne-Lykke

Enig -thumbs -love

Sikke lækre billeder du lige har snappet. Og motiverne…MUMS…

Jeg synes nu lille Flamme er bedårenede…