Kista hjemme

Så har jeg hentet Kista hjem i dag, og så vidt vi kan se er hun blevet parret ret hutigtigt efter hun kom til hankatten, så hun er 3 uger hene hvis vi har set rigtigt.
Men under alle omstændigheder er det dejligt hun er hjemme igen. Lige nu sover hun.
Zilaz vil så gerne havde hende til at lege, men hun gider ikke rigtigt lige nu.
Hun har spist og er rolig nu, dejligt, hun har også været savnet her hjemme.

Jamen, hvis hun er 3 uger henne, så må du jo også være sikker på at hun er drægtig???

Så må vi da snart kunne få at vide, hvem den heldige far er??? :?

Og tillykke med at du har fået hende hjem igen forresten - det må være dejligt efter så lang adskillelse :slight_smile:

Jeg/vi er næsten sikrer på hun er drægtig, og når jeg er helt sikker så får I at vide hvem den heldie far er.
Det er skøøøøøøøøøøøøøønt at havde hende hjemme igen, og lige nu leger Zilaz og Kista samen, dejligt, hun har virkelig været savnet, også af Zilaz.

Jeg/vi er næsten sikrer på hun er drægtig, og når jeg er helt sikker så får I at vide hvem den heldie far er.
Det er skøøøøøøøøøøøøøønt at havde hende hjemme igen, og lige nu leger Zilaz og Kista samen, dejligt, hun har virkelig været savnet, også af Zilaz.[/quote]

Jamen så -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

Tør vædde en del på at du råhygger bare ved at kigge på hende, og se at hun er hjemme hos dig igen :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: -forelsket

Uha det er da spændende, -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser for at hun er drægtig.

Ja det er rart at have dem hjemme, man savner jo de kræ :slight_smile:

Jeg/vi er næsten sikrer på hun er drægtig, og når jeg er helt sikker så får I at vide hvem den heldie far er.
Det er skøøøøøøøøøøøøøønt at havde hende hjemme igen, og lige nu leger Zilaz og Kista samen, dejligt, hun har virkelig været savnet, også af Zilaz.[/quote]

Jamen så -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

Tør vædde en del på at du råhygger bare ved at kigge på hende, og se at hun er hjemme hos dig igen :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: -forelsket[/quote:29u5i7mz]

Du kan bande på jeg har råhygget, bare slugt hende med øjnene og smillet glad, og snakket med hende og kredset om hende og bare nusset og knuselsket hende. -kramer

Ja det er dejligt hun er hjemme igen, savner er mildt sagt, snager higer efter dem.

Tak til jer alle, og tak for de -jegkrydser jeg beder til hun er drægtig, jeg har ventet på det såååååååååååååååå længe.

Aiii hvor spændende, jeg -jegkrydser -jegkrydser også fingre, det vil glæde mig til at se en masse skønne mislinge billeder om et par mdr. [bigloony] sååå -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

Tillykke med det… Så kommer der fine killinger.
M.h.t. at savne kattene, så er jeg afhængig af mine. Sidste år sku Casper og jeg sove i Bogense 3 dage, da vi havde fået gavekort til danland selected i bryllupsgave året før. Det var stor luksuslejlighed med spa og sauna. Allerede første aften pev jeg og savnede dem. Morgenen efter sagde Casper, det var lidt tomt uden dem. Ham der ellers ikke snakker følelser. Fnis. Vi glædede os bare til at komme hjem.

  • Bliver aldrig jaloux når folk på arbejde skal til Spanien eller lignende. Hvad skulle jeg der? Jeg vil ingen steder.
  • Tror du og jeg har noget tilfælles Pia. Når vi har gæster sidder jeg nogle gange bare og kigger på kattene og smiler.

Der vil komme billeder når og hvis hun får killinger.

Lonnie, jeg kan følge dig, du kan tro jeg kan savne dem lige som du, og jeg viser dem stolt frem og smler til dem og bare nyder dem, også når der er gæster.
Jeg vil ved gud heller ikke ud og rejse, hvorfor skulle jeg det når jeg bor midt i paradis -thumbs

Lonnie du har bare SÅ ret…

jeg havde en masse fra min gamle HTX til reunion for nogle dage siden… og selv omdet var en masse spændende mennekser jeg ikke havde set i 10 år - så var min opmærksomhed (og PP’s også) på kattene meget af tiden og da vi alle sad og hyggesnakkede om aftenen - der tog jeg en kat på skødet… gæster eller ingen gæster - der skulle kat til…

det er sjovt som de dyr kryber helt ind i midten af mig…

Ja, der er folk, der taler meget om deres børn. Her er det katte… Forsøger i pauserne på arbejdet ikke at snakke om kattene alt for meget. MEN… Det er ikke nemt. Hvad f… . Jeg ELSKER dem.

kender det - min fysioterapeut ved også alt om Ramses og Sethi… og min tandlæge og min læge og mine venner og de fleste af vores kunder… og …

jeg kan slet ikke tie stille…

Ihhh altså det er simpelthen så spændende!!!

-jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

Enig -thumbs