Kitti, elskede Kitti

I aften løb det sidste sand igennem timeglasset for dig. Nyrerne kunne ikke mere.
Morten og jeg sidder tilbage og kan slet ikke forholde os til, at du ikke længere vil komme os glad snakkende i møde, når vi åbner hoveddøren. Du har været en uvurderlig del af vores liv i 16 år - næsten lige så længe, som vi har været gift.
Selvom især Mille og Mikkeline gør, hvad de kan, så er tomheden rungende lige nu. Du vil altid være i vore hjerter:brist:

:lys:
Dorthe

God tur over Regnbuebroen smukke Kitti

:lys:

Det gør mig ondt for Jer :ked:

God rejse smukke kitti

:lys:

Åhhhh det gør mig ondt! :lys::knuser:

Cats og Conni

:kram:

God rejse Kitti:lys:.

Det gør mig ondt… Det er hårdt at miste en elsket kat :rip: Kitti

:kram:, Dorthe og Morten. Pyh det er slemt at takke farvel efter så mange år :brist:
Trøsteknus
Susanne

Sov godt søde Kitti. :lys:

Det gør mig ondt, god rejse smukke kitti og hils når du kommer frem.

:kram: :lys:

Sov godt Kitti <3 hun havde et langt og dejligt liv sammen med jer…en skøn pige med masser af personlighed <3 mange tanker herfra kram

:lys:

:kram:

Åh, Dorthe - det gør mig inderligt ondt for jer :frowning:

:kram:

Det er så hårdt at miste et familie medlem og det er jo det de bliver … føler med jer -kramer

Åh nej - smukke Kitti :hjerte:
Det gør mig så ondt for jer begge :kram: Savnet føles næsten ubærligt, når man mister en kat, der så længe har været en elsket del af familien :ked:

:lys:

Åh nej, det er da virkelig tid for vores gamle piger lige nu, tårerne rinder endnu engang her på min pc, jeg ved præcis hvad I går igennem, så et stort kram til Morten og dig.

Sov godt Kitti :lys:

KH
Linda

:kram:

:kram:

:lys:

Sov godt smukke Kitti