Kitty :-)

Så fik jeg endelig taget nye billeder af min “lille” pige. Min mor mente bestemt hun var drægtig da hun sidst besøgte os, men nææ hun er bare ret madglad. Og her kun knap 7 mdr gammel siger vægten 3,9 kg :tihi:

hun er utrolig mild og altid i humør til leg og kæl. Hun spinner bare man kigger på hende. Desværre er Delle ikke vild med hende, så pigerne lever zoneopdelt

MVH
Gitte

Årh, hvor er hun bare en dejlig Kitty :inlove:

Hello Kitty - hvor er du dog kær :love2:

Hvor er hun dog bare kær :slight_smile: Kan godt forstå at i er glade for hende :slight_smile:

Hun er en skøn tøs. Elsker hun også lasagne? :tihi:

hvor er hun sød :slight_smile:

Hvor ser hun bare sød og dejlig ud :hjerte: - og vægten er OK ifølge Snehvide… :tihi:

Hun er da utrolig dejlig :slight_smile: og flot vægt i den alder.

Sikke en flot farvefordeling hun har. :slight_smile:

Hvor er hun bare søøøøøøø’ :slight_smile: Ærgerligt at tøsepigerne ikke er glade for at være sammen… Håber det ændrer sig på et tidspunkt i fremtiden…:slight_smile:

Hvor er hun fin :slight_smile:

Tusind tak skal I alle have. Elsker hende simpelthen så højt. Håber vi engang i sommer kan prøve en sammeføring igen, men lige pt. vælger vi zoneopdeling, så må vi se hvad fremtiden bringer. Heldigvis er kattene godt tilfredse med den fordeling og det er jo det vigtigste

MVH
Gitte

Smukke Kitty og farven er min ynglingsfarve. hvad skal man dog uden en blåtortie :slight_smile:

Smuk, smuk tortiepige :wehuu:

Hun er yndig, Gitte :slight_smile:

Hun er så smuk og så har hun de flotteste farver :hjerte:

sikke en kampvægt…hun er aldeles henrivende…elsker blå tortier

Træls at Delle skal være sådan en mokke…

Hun er altså godt nok sød! Som Haneben siger: Træls at Delle skal skabe sig sådan :frowning: