Klage til Brita

Det kan godt være, min mor siger, jeg er blevet liiiidt tyk på det sidste, men det er altså ikke min skyld, jeg ikke også kan være i den her seng:

så vil du ikk’ nok lave en seng, hvor både mig og Galliano og også gerne hende bissen kan være - så vil jeg blive så glad :wehu:

Mange hilsner
Sander (der “kun” har taget 600 gram på siden i sommer - men hvem tager sig af den slags småting :tihi:)

åhh din stakkel, det må være en ommer til Brita SSS

mvh
Gitte

Kraftig er SMUUUK :rock:
Jeg går fluks op og syr en Sander-nullerputseng…spørgsmålet er blot…hvilken slags :øhmm:
Skal det være en drengenullerputseng i sort fleece, en i rustrød brokadestof, en Hello Kitty nullerputseng (så Fanny føler sig hjemme i den :høhø:),…ellr noget jeg slet ikke har tænkt på.

:øhmm: lad mig se…der er noget med det skal være mneget høje kanter, ikke

Hans vægtforøgelse er også et godt tegn på, at det var rigtigt at hive et par tænder ud :thumbup:

“Vi” er jo lidt fine på den her i huset, så jeg er sikker på, rustrød brokade vil passe godt til d’herskaber :thumbup: og være et godt kompromis mellem det maskuline og det tøsede :slight_smile:

Så er der i hvert fald plads til, at Fanny ikke falder ud, når hun lægger sig ovenpå de andre :høhø: Den gamle “lillesøster”-seng har relativt lave kanter, så de er gode til at indordne sig efter, hvad de nu end får.

OK…en rustrødbrokadenullerputseng er på vej over i snekaos’et :thumbup:
Den bliver sendt på tirsdag (kan ikke nå posthuset på mandag)
Jeg MÅ have Sander’s adresse et sted…han har været en yderst god kunde gennem tiderne :tihi:
Mon han (og de andre) vil have en fasanfjer med oven i handlen? :ups:

Det er jeg helt sikker på, nogen vil sætte pris på - om ikke andet så Fanny, der har en tendes til at tro, alt legetøj er til hende :smiley:

OK…der kommer små gaver med…så hun dele (sikkert med sig selv)…sådan er tøsebørn :tihi:

Herligt billede :thumbup: og godt at Brita får gang i symaskinen så de kan komme til at ligge ordentlig igen :tihi: