Klap en kat 2019

Der er ikke ret meget, der har åbent, men prøv Oksen. Den ligger i det lille “latinerkvarter” i Horsens, og der KAN være andre der har åbent. Oksen har i hvert fald - de andre 2 jeg ville have foreslået har ikke :confused:
VH
Susanne

Vi må prøve at kigge så :slight_smile:

Vi tager afsted om formiddagen pga Birk, og det kunne da være hyggeligt at spise et andet sted end McD :smile:

jamen der er da også en Burger King i Horsens…sorry just had to :wink:

2 Synes om

Nope - den ligger udenfor byen og hører vel nærmest til Lund :slem:

3 Synes om

Håber I får en fantastisk dag i morgen :slight_smile: Der kommer vist ikke nogen her fra egnen, så jeg kunne få kørelejlighed :frowning:

Glæder mig.

Er i gang med skyrkagen - skal bare låne lidt køkkenplads til at få pyntet kagen færdig :wink:

4 Synes om

Efter en lang køretur i går synes min hærgede krop, at det er en god idé, at jeg ikke har tilmeldt mig. Men jeg er lidt misundelig :slight_smile: Hav en rigtig god dag alle! :rock:

2 Synes om

Så er vi på vej hjem efter en hyggelig dag :slight_smile:

IMG_20190721_140703
Amning er nok det mærkeligste, der nogensinde er sket hos Susanne og Claus!

IMG_20190721_141048
Nogen blev dog lidt modige

IMG_20190721_143953
Mig vaske dig :heart:

IMG_20190721_144120
Nogen gange går man altså kold :tihi:

IMG_20190721_144329
Bunke!

IMG_20190721_144229
Næsen skal lige varmes :wink:

IMG_20190721_141935
Pelle hjælper med bleskift

IMG_20190721_142025
Pelle underholder også ved bleskift… Og da Birk skulle spise, sad han pænt på en stol ved siden af og så på.

IMG_20190721_182525
Luffe tager en slapper

IMG_20190721_174648
En hel lille forsamling


Hjælp med amningen :face_with_raised_eyebrow:


Dronningen på sin trone


En sovetryne


Nuttet fluff :wehuu:


Minifluff :lovelove:

15 Synes om

Tak for idag, det var kanon hyggeligt og står altid til tjeneste med hjælp til hærdning af killinger :wink:

Mange tak for i dag, en super hyggelig dag med dejlige mennesker og katte og skøn kage og mad :slight_smile:

og tak den smagte ypperligt! :blush:

1 Synes om

Hvis ikke det bare er fordi mit trætte hoved har overset at du allerede har, smider du dem så ikke også i Européklubbens gruppe? :slight_smile:

Rigtig mange tak for en dejlig dag og aften med masser af skønne misser, mennesker og mad :slight_smile:

Venligst
Dorthe

3 Synes om

Og så er det store spørgsmål jo - hvor mange af dem havde I med hjem i år?

1 Synes om

Tak for besøget alle sammen - det var rigtigt hyggeligt :slight_smile:
Og Pelle… overrasker konstant :slight_smile:
VH
Susanne

6 Synes om

Tusind tak for i går.

Først da jeg var kommet hjem kom jeg i tanke om at mange af jer kender den “hemmelighed” jeg delte i hulen for nogle uger siden.
Og jeg tænkte slet ikke på det nede ved @Susanne_W - faktisk rigtig rart…

9 Synes om