Der er ikke ret meget, der har åbent, men prøv Oksen. Den ligger i det lille “latinerkvarter” i Horsens, og der KAN være andre der har åbent. Oksen har i hvert fald - de andre 2 jeg ville have foreslået har ikke
VH
Susanne
Vi må prøve at kigge så
Vi tager afsted om formiddagen pga Birk, og det kunne da være hyggeligt at spise et andet sted end McD
jamen der er da også en Burger King i Horsens…sorry just had to
Nope - den ligger udenfor byen og hører vel nærmest til Lund
Håber I får en fantastisk dag i morgen Der kommer vist ikke nogen her fra egnen, så jeg kunne få kørelejlighed
Glæder mig.
Er i gang med skyrkagen - skal bare låne lidt køkkenplads til at få pyntet kagen færdig
Efter en lang køretur i går synes min hærgede krop, at det er en god idé, at jeg ikke har tilmeldt mig. Men jeg er lidt misundelig Hav en rigtig god dag alle!
Så er vi på vej hjem efter en hyggelig dag
Amning er nok det mærkeligste, der nogensinde er sket hos Susanne og Claus!
Nogen blev dog lidt modige
Mig vaske dig
Nogen gange går man altså kold
Bunke!
Næsen skal lige varmes
Pelle hjælper med bleskift
Pelle underholder også ved bleskift… Og da Birk skulle spise, sad han pænt på en stol ved siden af og så på.
Luffe tager en slapper
En hel lille forsamling
Hjælp med amningen
Dronningen på sin trone
En sovetryne
Nuttet fluff
Minifluff
Tak for idag, det var kanon hyggeligt og står altid til tjeneste med hjælp til hærdning af killinger
Mange tak for i dag, en super hyggelig dag med dejlige mennesker og katte og skøn kage og mad
og tak den smagte ypperligt!
Hvis ikke det bare er fordi mit trætte hoved har overset at du allerede har, smider du dem så ikke også i Européklubbens gruppe?
Rigtig mange tak for en dejlig dag og aften med masser af skønne misser, mennesker og mad
Venligst
Dorthe
Og så er det store spørgsmål jo - hvor mange af dem havde I med hjem i år?
Tak for besøget alle sammen - det var rigtigt hyggeligt
Og Pelle… overrasker konstant
VH
Susanne
Tusind tak for i går.
Først da jeg var kommet hjem kom jeg i tanke om at mange af jer kender den “hemmelighed” jeg delte i hulen for nogle uger siden.
Og jeg tænkte slet ikke på det nede ved @anon65863588 - faktisk rigtig rart…