Klap en kat 2019

Sidste sommer havde vi travlt med at flytte og makke med hus :scream: Så vi opgav årets “Klap-en-kat-dag”. Men iår er vi på igen! Åbent hus, klap-en-killing, gratis cirkus forestilling eller hvad man nu foretrækker at kalde det. I hvert fald er alle venner og bekendte igen velkomne til at svinge forbi på adressen - den nye - søndag den 21. juli ml. 13-17 på Skolevænget 9, 8723 Løsning. Tilmelding ikke nødvendigt, men hvis du liker med et thumbsup så tæller vi dig med - bare så vi kan gennemskue om der skal laves en seriøs kage eller vi kan nøjes med at dele en rulle mariekiks ! :birthday::cookie::cake::cupcake::pie::coffee::tropical_drink:
Sommervejr er bestilt :parasol_on_ground: Vi glæder os til at se jer (igen).
VH
Susanne og Zoo :slem:

4 Synes om

Bare for en orden skyld er vores reaktionsknapper jo en anelse upålidelige. Jeg er tit ude for, at de ikke vil “hænge fast”, når jeg trykker på dem.

Hvis det kun er mig, der har problemet, er det lige meget, for jeg er vist desværre optaget den søndag :slight_smile: Men ellers vil jeg nok anbefale et almindeligt like :heart: eller i hvert fald at man svarer i et indlæg med :ok:, hvis det skal bruges til noget seriøst.

Jeg har også store problemer med at få dem til at hænge fast, troede faktisk det var mig eller mit udstyr det var galt med

Jeg er klar :ok:

Venligst
Dorthe

1 Synes om

Jeg er også klar :smiley:

1 Synes om

Jeg kommer også :slight_smile:

1 Synes om

Jeg vil også gerne, håber der er en fra Holstebro området, der kan give kørelejlighed

1 Synes om

Når det er thumbs up, så kan man også kun se hvem de to første er :slight_smile: Hvis det bare er antal @Susanne_W vil have er det jo selvfølgelig lige meget, bare lige en oplysning :slight_smile:

Og endnu en oplysning - Er man medlem af Européklubben er man også velkommen til at deltage i vores sommerfest, som afholdes efter “Klap en kat” fra 17-22 :slight_smile:

4 Synes om

Kan man køre med?

1 Synes om

Ja det kan vi sagtens finde ud af :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

2 Synes om

Det lyder godt :slight_smile:

@Susanne_W Så vil jeg også gerne komme :wink:

1 Synes om

Jeg tror det er fordi Susannes opslag egentligt var skrevet til FB :slight_smile:

1 Synes om

Bare jeg har en nogenlunde fornemmelse af om der overhovedet kommer nogen, men jeg synes jeg kan se at vi (heldigvis!) allerede er forbi punktet “en rulle mariekiks” :wink: Fedt :slight_smile:
VH
Susanne

7 Synes om

Nåh, sådan. Ja, det giver jo mening :slight_smile:

@Susanne_W

Ser frem til at klappe katte på søndag.
Jeg medbringer ingefær-småkager :wink:

1 Synes om

@Susanne_W
Kan man forresten friste med en Skyrkage på søndag?

1 Synes om

Ja, det vil jeg bestemt tro :slight_smile:
VH
Susanne

1 Synes om

Det er godt at der er god plads i bilen :yum:

2 Synes om

Reminder om imorgen :slight_smile: Vi er SÅ klar - snart :slight_smile: Der er trillet romkugler til den store guldmedalje, og om lidt vasker vorherre lige alle havestolene en ekstra gang, så de er rene til imorgen :slight_smile:
VH
Susanne

5 Synes om

Lidt OT, men er der et godt sted at spise frokost i Horsens på en søndag?