Klarborg rylle efterlysning

Det er jo ferie tid. Og mange er jo rundt i den danske sommer land.
Skulle du komme fordi en butik og spotte/ se denne her

Den er udsolgt alle steder. Har ledt nette tynd.
Ja lige denne her betyder utroligt meget for mig, der er en helt masse "min mor"i den, har haft den, men beimis ville lære den og flyve, det lykkes ikke.

Måske er du heldig og finde den som er sat ned . Men hvad den må koste. Åh svært, ved vejlederen pris var 130. Kr men hvis den koster under 175 kr køber du den bare.
Jeg har ikke mobil pay så du må lige have lidt tålmodighed med en par dage inden du har pengene

Jeg vil selvfølgelig betale dig lidt for arbejdet, og være meget taknemmelig for at få den igen

Med venlig hilsen

2 Synes om
3 Synes om

Undskyld @dkkorat er ikke helt med ?

Undskyld

Med venlig hilsen

1 Synes om

Jeg tror, at Camilla @dkkorat har fundet et sted, hvor du kan købe den stadigvæk :slight_smile:

2 Synes om

:slightly_smiling_face:Ja det håbede jeg så meget også, men der er ingen sted og lægge denne i kurv,

Med venlig hilsen

1 Synes om

Ah, du har ret. Det havde jeg ikke set :slight_smile:

2 Synes om

Øv. Det havde jeg ikke set.

2 Synes om

Helt i orden, men håbet var der og du skal have stor tak for du kiggede efter denne :tak:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Ja det link havde jeg også kik på, men der ligesom alle de andre steder jeg fandt, var den udsolgt. :frowning:

2 Synes om

Og du har også kigget også stor tak til dig fordi du kiggede :tak:

Med venlig hilsen

2 Synes om

Har du været oppe ved Etly i Moseby? Hendes butik deroppe kunne måske have en i gemmerne.
Du kan altid finde noget hun kun sælger der, også af og til udgåede modeller.

2 Synes om

Nej det har jeg ikke, men desværre kan jeg ikke lige få ordnet transport der til, men på hjemme siden er den også udsolgt,
ja ved godt det med nogle ting der kun kan købes der. Det er farligt og komme der :ups:

Tak for dit forslag med hjælpen :tak:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Man har vel altid lov at ringe og spørge… :wink:

4 Synes om

:tak: for forslaget
Tak det prøver jeg, men skal lige have snakket med en familie medlem først, senere i dag så.
ved det blev taget skriftligt kontakt til jul om en ting, ikke grund til og spørge om det samme

Med venlig hilsen

1 Synes om

Der er blevet spurgt til den kylling, her i foråret, da jeg skulle have gave den som gave, den er desværre udsolgt. Men tak for hjælpen

Med venlig hilsen

2 Synes om

Jeg har prøvet at finde den på dba, gul&gratis, instagram og trendsales … uden resultat :slightly_frowning_face:

2 Synes om

Tak for du har ledt efter den :tak: men tro virkelig det er en held, den skal stå i en hjørne ved en forhandler , og gemme sig lidt.

Med venlig hilsen

2 Synes om

https://www.etlyklarborg.dk/catalogsearch/result/?q=Rylle

Rylle er ikke på lager, men to andre kyllingefigurerr er, ser det ud til😊

2 Synes om

Ja :ok: :smil: tak for hjælpen :tak: og for dit arbejde

Med venlig hilsen

2 Synes om