"klatkagerne" og Berta

3 uger gamle og så dejlige.



Berta BumbleBee P - pige


Crepe Suzette P - pige



Crumpet P - Dreng



Flap Jack P - Dreng



Cheela P - pige



Pickelett P - Pige



Frittelle P - Pige



Blinis P - pige

:? :? :? :? hvad skal de med alle de tæer -høhø -høhø

Hvor er de bare skønne -gruppekram En hel lille flok karklude -waytohot

Ordentlige katte har MANGE tæer… -pote -pote -pote -pote -pote -pote

NUUI hvor er de -forelsket …jøsses dog -waytohot bliver helt svedt
Brita -lovelove

De er skønne -love -love

Åeeeh, hvor er de søde - og der er vist nok af dem. -høhø

Hvor er de bare skønne hver og én
Og hvilke farver

Ja altså JEG synes godt nok ikke de er spor søde OVERHOVEDET.

Specielt er Blinis da slet ikke monster dejlig. Hun kunne ihvertfald under ingen omstændigheder friste mig til at prøve at købe en killing der har været passet og plejet med alt.

Og hvis nogen tror på mig, så kontakt mig lige, for så har jeg et rigtigt billigt Eiffeltårn i kan købe.

De er da bare SÅ nuttede, suuuuk -savle -savle -savle -lovelove -lovelove -lovelove

ÅrH’ Hvor er de bare dejlige… -forelsket -forelsket -forelsket

sikke nogen blide farver de har…

Uhhhhh hvor ser de dog dejlige ud alle sammen. Hmmm en favorit … så skulle det nok være Pickelett P -forelsket

Hvor er de dejlige alle sammen -forelsket -love -forelsket

Sikke en lækker flok -forelsket

Ja - jeg troede jo at nogen af dem, bare var snavset blå -shhhh Eller det var rufisme.
Men de to blå piger har små creme tæer -så de er jo nok blå tortie tabby´er
-thumbs

jeg trækker hermed i land på min oprindelige ide om at tortie piger ikke er så meget mig…

GITZE HA!!! GITZE HA NU!!!

FUCK hun er lækker… ingen stjerner efter F’et - hun er bare SÅ hammer dejlig… Gitze HA!!

jeg trækker hermed i land på min oprindelige ide om at tortie piger ikke er så meget mig…

GITZE HA!!! GITZE HA NU!!!

FUCK hun er lækker… ingen stjerner efter F’et - hun er bare SÅ hammer dejlig… Gitze HA!![/quote:2z08eej9]

Ha ha hende er jeg også totalt forelsket i., for syv sytten hun er skøn -forelsket -forelsket

Viste hende til Brian, men han sagde bare du får ikke flere -græd -ked

jamen altså den bette bebs der… jeg har siddet og stirret blindt på hende i 30 min… hun er vidunderlig… kan slet ikke stå for hende…

dumme dumme poly - du er tarvelig at gøre den slags… -græd -græd -græd -græd -græd -græd -græd

hun er stjerne … alene det udtryk…

Nøøøj hvor er de dog dejlige… :stuck_out_tongue: Er især vild med Pickelett P… :smiley: :smiley: Hun er bar lækker -what

[quote=“Miss T”]

jamen altså den bette bebs der… jeg har siddet og stirret blindt på hende i 30 min… hun er vidunderlig… kan slet ikke stå for hende…

dumme dumme poly - du er tarvelig at gøre den slags… -græd -græd -græd -græd -græd -græd -græd

hun er stjerne … alene det udtryk…[/quote]
Jeg er heller ikke til tortier - synes ikke de er såååå kønne. Det er meget få tortier jeg vil kalde kønne, søde JA, men kønne… -shhhh Og Berta er ingen undtagelse.

Men shit, hun er lækker. En lille fed charmebøf, der bare lægger sig i skødet på en, vender rundt på ryggen og ligger og blinker op til en -forelsket , mens hun leger med sine poter og nyder at blive nusset!

Og så gør det jo ikke sagen bedre, at hun er pænt større end de andre ( 7 lingerne) for hun er et lille tykmavset enebarn…

Suk Ja de er da slet ik spor smukke! -snydt

Måske mine drenge skulle have sig en dame som legekammerat?

Ej shh! Dumme! må ikke, må ikke få flere! -shhhh

ÅÅhhh hold da op du laver lækre klatkager… de bliver jo skønnere og skønnere.

Bertha BumbleBee… hha GENIALT navn… hun er skisme et skønt marsvin!!

og lille Frittelle P suuuk -forelsket -forelsket -forelsket