Klatrevæg til katten... indtilvidere

Så fik vi den første funktionelle del af klatrevæggen sat op til katten.
Der mangler stadig ting, som en hylde i vindueskarmen, en hjørnehylde og så evt nogle andre sjove ting. Nu må vi se hvor meget jeg kan få manden overtalt til.

AF materialer har vi brugt; 8 hyldeknægte: 40 kr.
Tæpperester + tape: 50 kr
Skruer mm havde vi liggende
Selve hylderne var nogle rester vi fik fat i gennem kærestens arbejde.

Det er selvfølgelig håndværkeren der har lavet deet meste arbejde. Men jeg vil mene jeg var en uundværlig moralsk støtte!
Gucci lå og sov i kælderen under hele seancen, så hun gloede en hel del da hun kom op, og bare blev sat op på en af hylderne hehe.

Handy-manden sætter gulvtæppe på træ-hylderne

På billedet i midten her ser man det vindur hvor der skal en hylde til op.
Den skal gå hele vejen over vindueskarmen så hun kan ligge og kigge ud

De kan kombineres og udvides i det uendelige :slight_smile: Min indeholder også et langt kradsebræt (af den slags, der er flade mod væggen og runde udadtil) og - når jeg lige får fundet en sikker måde at montere dem på - to hængekøjer :slight_smile:

Men uanset indhold er det en stor succes hos kattene og en god og nem måde at give dem lidt ekstra plads og lidt ekstra motion :thumbup:

Ja, kun fantasien sætter grænsen… :slight_smile:

Det her ser i hvert fald rigtigt godt ud med tæppe på hylderne, så katten kan stå fast. Og pladsen oppe ved vinduet med udsigt - den bliver helt sikkert populær. :ok:

Det ser bare godt og sjovt ud:thumbup:
Hun kan jo næsten nå julepynten derfra :tihi:

Nøj, hun bliver ellevild med hylden i vinduet vil jeg godt vædde med :slight_smile:

Hvor er det bare fint…!

Hvor ser det bare fedt ud… Jeg tror også sådan en hylde over vinduet blir et hit… :slight_smile:

Jeg har et ønske om at lave noget til mine aber i samme stil… det er simpelthen så katte venligt :slight_smile:

Jeg vil være kat hos jer i mit næste liv…fedt lavet

Hvor er I søde :slight_smile:

Jeg glæder mig også rigtig meget til vi får det sidste op, men vi løb tør for plugs, sa vi kunne desværre ikke komme længere i denne omgang.
Gubbien (Gucci) er stadig ikke helt enig med sig selv om hun kan lide den eller ej, men hun tog da en ordentlig maveplasker ned i sofaen her til morgen, så lidt sjov har hun da.

Det er lidt med vilje at vi har lod nytår-guirlanden hænge… den kat ÆLKSER! glimmer, så det var også en motivator for hende hehe