Klikkertræning og adfærd - et arrangement m. praktisk afprøvning

  1. juli i Slagelse, start kl. 10 afholdes der et arrangement hos mig omhandlende klikkertræning og hvad dette kan bruges til.

På nuværende tidspunkt er vi 5 deltagere og pris á 245 pr. person, og vi kan godt være et par stykker mere. I tilfælde af flere interesserede personer bliver prisen billigere (1226 divideret m. antal deltagere). Arrangementet vil tage 4 timer inkl. pauser. Tilmelding lukkes på onsdag, d. 27. juni.

Ayoe Hoff, eksamineret adfærdskonsulent for hunde og katte samt certificeret professionel hunde- og kattetræner, er tovholder på det teoretisk område. Mere om Ayoe kan læses på hendes hjemmeside: http://misbehaving.dk/velkommen
[ul]
[li]Vi starter med Ayos foredrag om teorien bag klikkertræning, det tager ca. en time. Dernæst er der egentlig frit spil med hvad vi kan gøre, f.eks.:[/li][li]Tale videre om hvad klikkertræning kan bruges til, både sjove tricks (agility, diskriminations træning for eksempel) og mere i dagligdagen (lære katten - næsten - ikke at være på køkkenbordet, kloklipning, gå i transportkasse og lignende).[/li][li]Afprøvning af ideerne på Carinas intetanende katte[/li][li]Tale om brug af klikkertræning i adfærdsbehandling, hvor jeg efterhånden har gode erfaringer med specielt nervøse katte.[/li][li]Tale mere generelt om spørgsmål der måtte være om katteadfærd.[/li][li]…andre ting - det er op til jer - kom gerne med ideer, forslag, og så må vi se hvordan vi kan få det til at passe sammen.[/li][/ul]
Naturligvis afbrudt af ordentlige pauser så vi lige kan trække vejret og
snakke om helt andre ting.

Der er også en anden tråd om dette arrangement, den er dog lidt mindre overskuelig end her. Link til tidligere tråd: http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?40013-Foredrag-om-klikkertræning-adfærd-el.-lign-med-Ayoe…-interesseret&highlight=klikkertr%E6ning

Øv. Udover at det er en arbejdsweekend, så er det osse den weekend der er Landsskue. Så KAN jeg få fri, så er det nok der jeg er. Ellers kunne det være sjovt. Det var i al fald vældig spændende sidst da Battlestar lagde misser til :slight_smile: Og Slagelse er jo bare lige ovre på den anden side af Storebælt :slight_smile:

Æv… Måske kommer der en mulighed en anden gang.
Det lyder spændende, Håber I får en god dag.

[QUOTE=TrekkieGrrrl;882029]Øv. Udover at det er en arbejdsweekend, så er det osse den weekend der er Landsskue. Så KAN jeg få fri, så er det nok der jeg er. Ellers kunne det være sjovt. Det var i al fald vældig spændende sidst da Battlestar lagde misser til :slight_smile: Og Slagelse er jo bare lige ovre på den anden side af Storebælt :)[/QUOTE] Hvis du får fri er det i hvert fald svært at være 2 steder :wink:

[QUOTE=Sussi;882061]Æv… Måske kommer der en mulighed en anden gang.
Det lyder spændende, Håber I får en god dag.[/QUOTE]

Vi krydser fingre :slight_smile: Trist at det ikke kunne lade sig gøre for dig.