Jeg kunne godt tænke mig at hører jer andre hvor tit klipper i hår mellem poterne, jeg syntes det er vildt så meget hår Morgan har mellem poterne… Nu har vi fået klinke gulv i køkkenet og der kan han slet ikke stå fast hvis vi ikke klipper de hår mellem tæerne …
nu har jeg skovkat og ikke birma, men Xanthos har også nogle ordentlige snesko. Jeg klipper dem ikke, men der kan være grus som hænger ved, især det fine - men der har jeg lagt måtte foran kattebakkerne, det tager det værste
Jeg har maine coon og de har store snesko, men jeg kunne ikke drømme om at klippe dem af.
Det er da så sødt med de sko, så hellere tage støvsugeren frem en gang mere
Hilsen Lisbeth
Så sidder jeg og tænker hedder det snesko ved en birma som ved main coon ? Har hørt flere sige deres birma ikke har hår mellem poterne, kan det virkelig svinge så meget
Jeg ville lige se tiden an med det der klinkegulv, hvis det er helt nyt. For mon ikke han bare lige skal lære det??
Da vi fik Tikko herhjem (han er skovkat og har MEGET hår på fødderne) skøjtede han også rundt på vores trægulve og klinker. Men nu har han lært det, og bruger gulvet til fræs. Han kan få mægtig fart på, når han glider han ad gulvet…
Jeg bruger pt. Ever Clean og det sidder rigtig meget i poterne. MEN. Jeg bruger det lige nu fordi min forsendelse fra Olivers er forsinket. Jeg bruger normalt Olivers kattegrus og der sidder det slet ikke fast, det eneste kattegrus jeg får på gulvet er det jeg selv er klodset nok til at spilde eller hvis tøsen skraber mod åbningen
Det ligner morgans fødder meget godt hår over det hele …
Syntes det er utrolig med alt det hår når man læser om birmaer i forskellige bøger og links på nettet så kan jeg ikke finde noget om det /navn på det
Om jeg klipper i kattens poter
Aldrig i livet!
Det er sket en enkelt gang under klo-klipning, at jeg gik for langt ind, men Leises hyl fik mig sørme gjort forsigtig!
Mht klipning af Gias lange perser-pote-tuffer/tufser, så lader jeg dem være. De volder ingen problemer, og jeg synes, at det er super nuttet med de 1½ - 2 cm lange pelstotter, der stritter ud fra hendes store, brede perserpoter