[QUOTE=PjevseMalene;1239341]Selvom jeg elsker Isabella mere end jeg nogensinde har elsket nogen, så ville jeg egentlig ikke ønske mig en klon af hende, for den virkelige Isabella ville stadig være rejst i forvejen. En klon ville aldrig kunne udfylde det kæmpe tomrum hendes fravær ville skabe! Faktisk ville en klon dagligt minde om dette fravær og gøre, at jeg aldrig kunne komme videre, og bygge en ny fantastisk relation op. Hun vil altid have en helt speciel plads i mit hjerte, fordi hun dagligt støtter mig, og minder om om, hvorfor jeg kæmper for at vælger livet til, og ikke fra! Hun har reddet mit liv! Pjevs er jo borte, og hun har også en ganske særlig plads i mit hjerte, fordi hun viste mig, hvor fantastiske katte er! Uden hende ville jeg aldrig have Isabella nu!
Jeg vidste godt, da jeg valgte at dele mit live med en pelstot, at deres liv på jorden er kortere end vores, men i den tid får vi så meget glæde og gode minder, at vi kan varme os med dem resten af livet. Jeg frygter når jeg skal sige på gensyn til Isabella, men for mig giver det, at jeg tror på, vi skal ses igen, mod nok til at også at sige hej til en lille pelstot, som til gengæld giver mig sin ubetinget kærlighed og passer på mig!
Isabella har vist mig, at jeg er en god kattemor, selvom jeg har dage, hvor jeg tvivler. (De dage er både I og Susanne så søde til lige at minde mig om det
), og jeg er hende evigt taknemmelig. Jeg har dog overvejet, at få hende kremeret, så en del af hende bliver hos mig, og så jeg stadig kan føre samtaler med hende. Og hun kan minde mig om, hvorfor jeg skal kæmpe videre!
P.S. Isabella og jeg har dog aftalt, at vi skal blive meget gamle sammen
[/QUOTE] :
Nu vil en ny kat, klonet eller ej aldrig være en “erstatninskat” men tanken om, at kunne få, en ny kat, lig det jeg jo har opdrætet efter i min tid, som opdrætter, vil jo ikke hindre mig i, også, at elske den! Og ja, Isabella. den aftale mente jeg også, at jeg havde med Oline,---- men canceren, snød os, og da man jo ikke må aflive menesker, var det Oline, der måtte væk! så selvom, jeg må savne hende resten, af mit liv, ville jeg alligevel også kunne elske en “gentagelese” af hende som sit eget individ[:-)](javascript:void(0))
Knus fra
Cats og Conni