Kløver i græs

[quote=birtheras;209738]Køber en ged, så er der helt sikkert ikke mange kløver tilbage :slight_smile:

Spørgsmålet er så hvor meget græs og blomster den efterlader -høhø[/quote]

LOL!

Jeg tænkte på en kanin :tihi: De er lidt mere overkommelige i størrelsen og de æææææælsker det skidt :ok:

Min gamle kanin stampe gjorde i hvert fald :inlove: Jeg måtte desværre skille mig af med ham fordi min mor blev allergisk over for ham - i en sådan grad at hun kom på hospitalet flere gange fordi hendes luftrør hævede op så hun ikke kunne trække vejret :ked:

Han levede lykkeligt til sine dages ende på en gård hvor en af min mors arbejdskollegaer boede. Ved ikke om det bare var en god historie hun fortalte mig - men jeg vælger at tro på det. Stampe var en meget elsket lille dværg-kanin :slight_smile:

Kløver er jeg ret ligeglad med, men til gengæld har jeg masser af tidsler, som jeg gerne vil af med.
Nogle tips?

[quote=Vivi_Fletcher;218237]Kløver er jeg ret ligeglad med, men til gengæld har jeg masser af tidsler, som jeg gerne vil af med.
Nogle tips?[/quote]

Kender sgutte lige nogle dyr der gufler tidsler Gg

[quote=Vivi_Fletcher;218237]Kløver er jeg ret ligeglad med, men til gengæld har jeg masser af tidsler, som jeg gerne vil af med.
Nogle tips?[/quote]
:gruble:hmm… mon ikke at min metode mod kløver også sagtens kan udryde nogle tidsler :slem:
tror faktisk at et mælkebøttejern er godt til tidsler… jeg købte et fantastisk jern i bauhuse :thumbup:

jeg kan lige nappe et billede af det -høhø

Fantastisk mælkebøtte jern fra Bauhuse til omkring 20kr

Jeg har hørt et eller andet om at man kan gøde det væk. Jeg kan selvfølgelig ikke huske hvad det er for noget der skal bruges, men det skulle være organisk nedbrydeligt (dvs ikke giftigt). Græsset bliver gødet og ukrudtet vokser sig selv ihjel.
Skal lige finde ud af om jeg er forkert på den.

[quote=Anne K;218254]Jeg har hørt et eller andet om at man kan gøde det væk. Jeg kan selvfølgelig ikke huske hvad det er for noget der skal bruges, men det skulle være organisk nedbrydeligt (dvs ikke giftigt). Græsset bliver gødet og ukrudtet vokser sig selv ihjel.
Skal lige finde ud af om jeg er forkert på den.[/quote]

:kryds: kanon… jeg håber det er rigtig :thumbup: for så må jeg lige prøve det :tihi:

Hvis jeg skal vælge mellem at anskaffe flere dyr og tidsler, vil jeg så nok vælge tidslerne :slight_smile:

[QUOTE=Lord Byron;218241]:gruble:hmm… mon ikke at min metode mod kløver også sagtens kan udryde nogle tidsler :slem:
tror faktisk at et mælkebøttejern er godt til tidsler… jeg købte et fantastisk jern i bauhuse :thumbup:
[/QUOTE]

Det gør det helt sikkert, men jeg indrømmer, at jeg simpelthen ikke gider bruge de ca 100 timer det vil tage, at gå græsplænen igennem på den måde.

Overvejer klart gift af en slags … synes det er irriterende at skulle have sko på i haven

[quote=Vivi_Fletcher;218263]Det gør det helt sikkert, men jeg indrømmer, at jeg simpelthen ikke gider bruge de ca 100 timer det vil tage, at gå græsplænen igennem på den måde.
Overvejer klart gift af en slags … synes det er irriterende at skulle have sko på i haven[/quote]

:tihi: ja det kommer jo lidt an på plænens størrelse men det lyder til din er stor ellers er der bare mange tidsler -høhø
Jeg er glad nok for at jeg lige kan overskue mit lille frimærke-engel

[QUOTE=Lord Byron;218274]:tihi: ja det kommer jo lidt an på plænens størrelse men det lyder til din er stor ellers er der bare mange tidsler -høhø
[/QUOTE]

Der er ufattelig mange tidsler :slight_smile: