Ja ungerne bliver ældre og begynder at forlange noget mere til fødselsdagene
Mine døtre går på en af Odenses bedste skoler og der er rigtig mange velbetalte forældre, så det er helt vildt hvad de er med til når der er fødselsdage.
Sidste gang min ældste datter på 7 år var til fødselsdag var der både hyret ponyer, kaniner, en kæmpe hoppeborg og der var lejet en proffesionel hip hop danser der skulle lære dem at danse.
Jeg synes det er helt vildt
Det også nærmest blevet kotyme at alle bliver inviteret med, altså ikke “bare” piger og piger og drenge og drenge.
Er efterhånden begyndt at grue lidt for hendes 8 årige fødselsdag…Ved simpelthen ikke hvad vi skal finde på :S
Heldigvis har hun fødseldag i juli, så der er da lidt tid endnu:kryds:
Prøv at kontakte Judy, om hun lader sig hyre - hun er ekspert i alle de gamle danske sanglege, og meget underholdende. Hils endelig fra mig - jeg har ikke set hende fornylig, men hun er både sød og dygtig.
Siden her omhandler hende med band, men jeg mener også, at hun tager ud alene. Hør hende ad
Sine - Det var da helt vildt!! Maya har faktisk slet ingen krav, men jeg tænker bare at det ender med kaos hvis der ikke er en plan…!
Og de der kedelige lege med stole og skattejagt og flaskehals er SÅ kedelige…
Misi - hun er vist i KBH området og jeg i Jylland
Vibeke - hun virker ret dyr når hun er så kendt… OG kan se hun skal køre langt for at nå til Århus… Er desværre ikke så rig!
Tror bare jeg skal til at grave nogle nye lege frem i stedet for -høhø
Jeg kan da huske at vi legede tampen brænder - altså der bliver gemt et fingerbøl et eller andet sted mens der er en uden for døren, og hun skal så finde det mens der er hjælp fra kammeraterne med at det enten bliver varmere eller koldere.
Ellers havde vi føleleg, der blev sendt forskellige ting rundt under bordet som der skulle gættes, eller smageleg … der fik vi bind for øjenene og smagte på forskellige ting (der er det kun fantasien der sætter grænser)
Bowling med 1½ liters flasker, man fylder vand i alt efter børnenes alder. Det var et hit til min datters 8 års fødselsdag. Og så synes tøserne at det var sjovt bare at få lov at danse rundt til høj musik.
Hittet for os var et lagen med masser af klemmer sat på. Og så fik barnet bind for øjnene og så skulle de se hvem der fik flest klemmer AF lagenet på 1 min. Tøserne var helt vilde med det.
Og vi har også leget “huske-leg”. en masser småting lagt på en bakke, og med et klæde lagt over. og så fik hvert barn 2 min. til at prøve at huske så mange ting som muligt bagefter. Det tager lidt tid, men der går sport i det…
Held og lykke med det…
Vi skal selv ud og ligge hovederne i blød til om 3 uger. Og de er i mellemtiden blevet 10 år nu. Hvis vejret er ok, skal vi nok på boldbanen til en gang rundbold…(bare de nu ikke forventer at den gamle mor også tager en omgang).