Knaldperlen 1 mdr

Så er der allerede gået en mdr siden Kalle Knaldperle så dagens lys.:slight_smile:
Hold da op…jeg har lige gået og været så utålmodig for at Bomben skulle få killinger :? og nu render han rundt og bliver sjovere og sjovere :høhø:

Han er bare så dejlig :wehuu:
Hilsen Lisbeth

Aaaawww dejlige lille knaldperle :hjerte: Du bliver mere og mere lækker for hver dag der går :hjertehop:

Han er skøn, Lisbeth, især med de små hvide sokker. Det er så cuuuute :slight_smile: Hvordan går det egentlig med hans vægt? Han ser nu ikke ud til at mangle noget :tihi:

Men han er en lille kvik fyr, er han ikke? Det kan være, han bliver sådan en lille gammelklog en, der bliver hurtigt voksen, fordi han ikke har nogen søskende at lave ballade og være killing sammen med. Lige som børn gør, hvis de er meget sammen med voksne :høhø:

Sjovt at se Bomben lege med ham og holde ham under observation, når han er på legepladsen. Jeg ved så ikke, om det sker med gevær i hånd :tihi:, men hun er i hvert fald opmærksom på ham.

Iiiihh hvor er han buuuuuuus!!! (aka nuser :slight_smile: )
Havde jeg været på jagt efter en mco og ikke en exo så havde jeg fluks stillet mig i kø som potentiel slave - sikken fantastisk farve han har!

han har birma poter

[QUOTE=galath;559286]Han er skøn, Lisbeth, især med de små hvide sokker. Det er så cuuuute :slight_smile: Hvordan går det egentlig med hans vægt? Han ser nu ikke ud til at mangle noget :tihi:

Men han er en lille kvik fyr, er han ikke? Det kan være, han bliver sådan en lille gammelklog en, der bliver hurtigt voksen, fordi han ikke har nogen søskende at lave ballade og være killing sammen med. Lige som børn gør, hvis de er meget sammen med voksne :høhø:

Sjovt at se Bomben lege med ham og holde ham under observation, når han er på legepladsen. Jeg ved så ikke, om det sker med gevær i hånd :tihi:, men hun er i hvert fald opmærksom på ham.[/QUOTE]

Det går fint med ham men hans vægt stiger ikke så hurtigt synets jeg.
Ca 500 g vejer han i dag hvor han er 4 uger og det er jo ok men måtte godt være lidt mere.
Men han er på ingen måde tynd og han er også kvik.
Nu er jeg begyndt at give ham rigtig killingemad så håber jeg at der begynder at ske noget.

Ja Bomben leger heldigvis med ham…uden gevær :tihi:
Jeg vil også lade hundene lege mere med ham og pludselig kan han komme sammen med hele flokke så skal han nok få legekammerater, selvom de jo er lidt store :slight_smile:

:lovelove:

Han er altså MEGA nuttet!!! :wehuu:

Åhhh han er skøn! Det er da godt han ik er sølv blotched tabby…så havde jeg været nødt til at lægge billet ind på ham.:tihi:

Han er bestemt ikke blevet mindre nuttet! :wehuu:

Åhhh vi bliver nødt til at klone Knaldperlen, så vi alle kan få en hver :smiley:

Jeg er simpelthen så forelsket i ham Kalle :inlove:

Han er bare noget af det sødeste jeg nogensinde har set. :hjerte:

Ej hvor er han altså fin! Hold da op.

Han er så smuk :inlove:

Nuurh, sikke en sød knaldperle. :wehuu:

:hjerte::hjerte:Nej, hvor er han dog bare en lille nuser en :hjerte::hjerte:

Jamen altså han bliver da også bare smukkere og smukkere den lille Knaldperle :wehuu:
Jeg er helt sikker på at han bliver max forkælet som alenebarn :cool2:

Tak for de dejlige Knaldperle-billeder. Nysgerrig, opmærksom og stadig lidt forsigtig. Selv om han er enebarn, skal der nok blive en rigtig kat ud af ham, men måske lidt gammelklog, som Ingrid siger. :smiley:

Og han bliver ikke til at tage fejl af med det karakteristiske ! på næsen. Det giver en god kontrast til det hvide skjortebryst, handsker og gamacher, som er flot regelmæssigt tegnet. Han bliver i hvert fald en rigtig flot fyr!

Jeg er ikke helt fri for at misunde jer den sjove tid med ham, som nu er begyndt. Nyd det. :slight_smile:

Ej men ÅHHHHHHH… Hold kæft hvor er han SMÆKKER LÆKKER!!! Skønne skønne charmeklud :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Der står da bare malet FRÆK i hele ansigtet på ham!!

Mand han er cute!!

/Mette