Knap 2 uger gamle banditter

Nåååå så kære, men de har da “forsvarsmidlene” klar!:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:
Cats og Conni

[QUOTE=conninissen;745776]Nåååå så kære, men de har da “forsvarsmidlene” klar!:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:
Cats og Conni[/QUOTE]

Ja jeg kan godt se der er lidt Freddy Krueger over ham :tihi: Nu SKAL jeg altså ha’ klippet de klør

Hvor er de kære, de små missebørn :hjerte::hjerte::hjerte:

Og jo, de har da godtnok nogle ordentlige lyttebøffer - de svarer næsten til deres kløer :høhø:

:uha: Jamen… de stakkels små mislinger på det link HAR jo slet ingen ører!! Det ser faktisk helt underligt ud :slight_smile: Nå de er jo osse søde!

Trekkie - du mangler da en hippie til samlingen? Gør du ik? 5 er jo et ulige antal… :høhø:

Nå, dog… :høhø:

Nurh, hvor er de kære, Anne. Især Butterfingers er da bare en charmetrold med de “flappeører”. Godt, at jeg ikke skal vælge imellem dem.

:wehuu: :wehuu:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;746411]:uha: Jamen… de stakkels små mislinger på det link HAR jo slet ingen ører!! Det ser faktisk helt underligt ud :slight_smile: Nå de er jo osse søde![/QUOTE] Så skulle du se et par Skaldepande-killinger. Nøj, de ser søde ud.

Anne - dine småtterier er da MINDST lige så grimme og dumme og ildelugtende og og og og DUMME som mine hvalpe er

:smelter:

[QUOTE=Maibrit;746440]Nurh, hvor er de kære, Anne. Især Butterfingers er da bare en charmetrold med de “flappeører”. Godt, at jeg ikke skal vælge imellem dem.

:wehuu: :wehuu:

Så skulle du se et par Skaldepande-killinger. Nøj, de ser søde ud.[/QUOTE]

Jamen det hr jeg da set, fra vores polske medlem her med skaldepander (sorry jeg kan simpelthen ikke huske brugernavnet lige nu) Og ja, de er aldeles BEDÅRENDE!!!

De er godt nok skønne og dejligt at lillemanden holder ved :hjerte:

Tak for billedet Anne - kan se at tabbyer åbenbart er noget mørkere i cinnamon (men som med chokolade findes cinna jo også i mange nuancer) :slight_smile:

Skønne dét er de!! :slight_smile:

/Mette

Suk… :smelter:
De er dejlige er de :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

(Ører? Jamen, de er da helt normale… ;))