Jeg er pt i gang med at søge om at bytte bolig, lejligheden jeg kan bytte til er en lækker 4 vær med have på begge sider, jeg har snakket med boligforeningen og fået at vide at jeg gerne må bygge kattegård, så det er jo superfedt
Downside, jeg har nu snakket med 2 af mine måske kommende naboer, overboen har 3 hunde hvor de 2 af dem ikke går af vejen for at slagte mine katte hvis de får muligheden for det
På den ene side bor et par også med hund, snakkede med fyren i dag, og han ved ikke hvordan hunden har det med katte, men kæresten er allergiker og “hvis mine katte kommer ind til dem så knækker han nakken på dem, og skal vi nu til at leve med lugten af kattepis”
Jeg valgte at tage dialogen med naboerne inden jeg siger ja til boligbyttet, da det sidste jeg ønsker er at ende i en nabo krig, pga problemer med dyrene, jeg er villig til at strække mig meget langt med godbidder og hvad der ellers måtte kræves for at hundene kan lære at acceptere at der altså går katte på den anden side af hegnet.
Jeg har godt nok mine betænkeligheder ved at flytte når situationen er sådan, planen var at der skulle laves katte gård i begge haver, så jeg er sikker på at der ikke smutter en kat ud ved et uheld (små børn og mange døre ud til haverne).
Havde glædet mig sådan til at flytte fra 3 sal og ned til jorden, men nu synes jeg at 3 sal lyder som en meget bedre og sikrere ide for misserne.
Synes godt nok den er svær:(