Knurrer jeres katte?

Killinger knurrer en del, når de får serveret råt, som de skal forsvare.

De voksne knurrer, hvis der er “underlige lyde”. Specielt hunkatte med killinger, knurrer en hel del.

Waldo knurrer af de andre hvis han får rå kylling,
de andre knurrer ikke :slight_smile:

Min Nellie knurrer ad alt og alle - hvis hun altså er i dét humør:dokdok:
Hun knurrer og så går hun roligt og meget værdigt væk.

Ellers er det kun når vi har killinger i huset, at vi hører knurren … fra killingerne når de får serveret noget ekstra lækker.

Det er bare så sødt når killinger knurrer - tænk at være SÅ lille og så alligevel have et SÅ stort instinkt :wehuu:

Vores katte knurrer ikke af hinanden - de hvæser kun. :cool2:

Men Snehvide kan da godt knurre. Hun knurrer, hvis hvis hun møder en anden kat under gåturen. Hun kan også finde på, at knurre ad mig, når jeg synes, vi har gået længe nok og skal hjem igen… :smiley:

Hjemme hos os er det kun mindstemanden, Cherry der knurrer. Det gør han når der serveres råt eller vådmad.

Gimli knurrer når der er noget han vil ha for sig selv :smiley:
Og så knurrer Egern af Gimli når hun synes han er dum :slight_smile:

JA - Millionen gør :høhø: Hun har det sødeste væsen og kan ikke gøre nogen fortræd :inlove: MEN når det ringer på døren eller nogen nærmer sig hoveddøren, så spurter hun til døren, mens hun knurrer HØJTLYDT - ja der er lidt vagthund gemt i hende :tihi:

Det bunder dog ikke så dybt, for gæster må inderlig gerne komme indenfor - især hvis de nusser hende eller gider finde en kam og rede hende :høhø:

Herhjemme er det Yasha der er den store “knurrer”.
Der går to løse katte har på vejen, og når de går rundt så knurrer han - går de der rigtig længe, så bliver hans knurren nærmest til ulvehyl :uha: det er ellers ikke lyde jeg troede jeg skulle høre fra en kat, men jo - det lyder sq ulvehul til sidst, når han bliver rigtig godt gal på dem derude! :tihi:
en enkelt gang fik han øjenkontant med dem, da de sikkert har hørt hans ulvehyl - de smuttede sq begge to som lynet da de fik øjenkontakt med ham :tihi:
det er Yashas vej - BASTA! :venter:

Tøffe knurrer når der går en fremmed kat forbi udenfor vinduerne, eller når en anden kat nærmer sig hans indhegning, han må have et stærkt blik og en farlig knurren, kattene hopper gerne sidelæns ud af haven i en fart.

Et par af mine katte knurrer i situationen, som I har beskrevet - killinger med råt kød altid - men Surin knurrede altid grumt af sine helt bittesmå killinger, når hun vaskede dem. Hun gjorde det ikke, når de blev større.

Hvis Oliver tager en spring tur i lejligheden, for alt bliver væltet ned, og persiennerne pulveraseret, kan han godt knurre højt samtidig med… :tihi:

Har ingen ide hvorfor, der skal knurres mens han spurter rundt… Og ligeså snart jeg siger noget til ham, holder han op, og ser meget forundret på mig… :?:tihi:

Skøre kat…:hjerte: