Knus, Hilsen og KH?

SAY WHAT ???

Min fon har ikke smileys… tror jeg… -høhø

det er en Nokia - og den er vel en 7-8-9 år gammel…

:fløjte:[/quote]

nej så er den nok lige et nummer for gammel:sorry:

-høhø-høhø-høhø

Tænkte jeg det ikke nok… men Tante T vil snart have en ny - for jeg vil oz kunne tage bedler med min… det er bare smart…

:inlove:

[quote=Therese;209967]:):slight_smile:

BJeg skriver stort set altid knus & tanker[/B]

BMen…[/B]

BNu hvor man er vant til alle de dejlige smileys herinde så MANGLER jeg altså lidt krydderi på mine sms’er, som f.eks :[/B]

-what :ok: :klapper: :tak: :hjerte: :flag:[/quote]

Det er du ikke den eneste der er ked af. Jeg har en fin dyr Nokia, der selv kan finde hjem hvis jeg er blevet væk, man kan ringe fra den og sende sms, men smileys, det dur den ikke til.
Ikke et ord om det måske er fordi jeg ikke kan finde ud af det.:tihi:
Knus Elin

Til manden skriver jeg … kys mig , med mindre jeg er knotten på ham så skriver jeg bare , mig , ( det sker ikke så tit :stuck_out_tongue: ) til mine børn skriver jeg gerne kys kys eller kys mor , til mine veninder eller dem jeg kender godt ,skriver jeg stort knus fra Kaja , andre jeg kender skriver jeg knus , hvis det er nogle som jeg ikke kender eller det er en pligt skrivelse afslutter jeg det gerne, Med venlig hilsen :slight_smile:

folk jeg ikke kender, lærer, lægen eller hvem jeg nu kunne finde på at skrive til af folk som ikke betyder det store i min hverdag skriver jeg MVH.

til bekendte skriver jeg enten intet, mette, eller hvis det er en god bekendt kan der godt komme et knus ind . til mange venner skriver jeg knus eller kram (tror nok at kram betyder mere for mig:ups:)

Til alle jeg ikke kender, så er det Mvh. / Med venlig hilsen.

Jeg skal kende folk godt, før jeg uddeler kram og knus og kærlige hilsner på skrift, så det er forbeholdt de få, men så ved de også, at jeg mener det, når jeg skriver det.

Til korte uformelle beskeder afslutter jeg gerne med

/Jane

  • som aldrig er kommet til at knuse/kramme folk, hvor det var upassende.

Jeg tænker også over, om jeg skriver “venlig hilsen”, “knus”, “kh”. osv.

Jeg synes, det bliver udvandet og mister sin betydning, hvis man skriver “knus” og “kram” til hvem som helst.

Jeg har det sådan at jeg kun skriver knus til nogen jeg i virkeligheden kunne finde på at gi et knus. Det er så i store træk forbeholdt min mand og veninderne.

Jeg håber jeg en dag får en besked fra jer hvor i skriver “stort kram, møs, nullergøj og klem fra …” :wehuu: