Ko-katten endelig hjemme i DK

Igår landede vi begge i Kastrups Lufthavn, og har nu indfundet os på Nørrebronx.:slight_smile:

Det var skønt at besøge opdrætteren, så jeg kunne se, hvor nogle af mine katte er opvokset. De var begge så søde, og jeg blev behandlet som en dronning, mens jeg var der.

Men jeg var ikke begejstret for turen hjem. Masquerade skulle afleveres 3 timer før afgang, og efter vi var landet, gik der yderligere 1 1/2 time, inden jeg fik hende udleveret. SAS kunne ikke helt blive enige om, hvor hun skulle hentes henne:thumbdown:

Heldigvis har hun det mest fantastiske sind, og der er intet, der kan ryste hende. Måske lige Kalles overstrømmende kærlighed til hende…:tihi:

Men her er hun: (beklager billedkvaliteten - mandens kamera var på job)

Bemærk hendes hjerteaftegning - hun har også et hjerte over det ene øje :wehuu:

Super smuk missepige :slight_smile:

Årh, hvor er hun dejlig :wehuu:

søøøøøød misser

Åh en hjerter-dame!

Stort tillykke!

Spardame - hvor er hun dog en lady!!! :hjerte:

Wowwwwwwwwwww Gitte, hvor ser hun skøn ud, dit sorte hjerte, det er sjovt som tegningerne kan komme, jeg mindes jeg har haft en med et lignende hjerte på ryggen, men kan ikke huske hvem.
Endnu sjovere bliver det om hun giver hjertet videre i avl, det kunne meget vel tænkes, hun ser mega Lækker ud :slight_smile:

Hvor er hun dog skøn Gitte!!! :hjerte::hjerte::hjerte: Hende må jeg da snart ind og gramse lidt på :wehuu:

Åh, hvor ser hun fin ud :slight_smile:

:wehuu:Hvor ser hun bare dejlig ud:wehuu:

Sikke en fin lille hjertemis :slight_smile:
Tillykke med hende!

Hvor ser hun bare SÅ skøn ud :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

[quote=litza;258154]Wowwwwwwwwwww Gitte, hvor ser hun skøn ud, dit sorte hjerte, det er sjovt som tegningerne kan komme, jeg mindes jeg har haft en med et lignende hjerte på ryggen, men kan ikke huske hvem.
Endnu sjovere bliver det om hun giver hjertet videre i avl, det kunne meget vel tænkes, hun ser mega Lækker ud :)[/quote]

Tak skal du ha’, Lise. Billederne yder hende ikke helt retfærdighed. Hun har de skønneste øjne - men de er så mørke, at de er svære at se i det sorte :smiley:

Der kan ikke komme andet end hjerter på børnene efter hende og Kalle, for han er vildt forelsket i hende.

Det kunne være dejligt, hvis du kom forbi engang og kiggede på hende. Hun er skønnere live. :slight_smile:

Hun er forresten døbt Karoline (Kalle & Karoline):høhø:

Åhh, hvor er hun smuk!! De øjne, det runde hoved, de lækre øre og ikke mindst det smukke HJERTE!! Det er da bare for fint!!!

Nuurh, hvor er det nuttet med det hjerte… Dejligt at se de to katte sammen så hurtigt efter hjemkomst af hende :slight_smile:

:wehuu::wehuu::wehuu:

Hold da helt vimmer svimmer hvor er hun smuk - Og hvor sødt med hendes hjerte. -wehuu

åhh for søren en lækker exo hjerterdame, pu ha da laver hun killinger bare halvt så skønne som hende selv, så er jeg da tvunget til sådan en skøn kastranusser her hjemme engang, wow

MVH
Gitte

Hvor er hun dog køn, jeg kan godt forstå at Kalle er vild med hende :wehuu: