Køb af egyptisk mau

Jo når brugeren er slettet så må det betyde at 1. Vedkommende fandt en 2. Vedkommende var ikke interesseret alligvel

Ja, men tråden er jo også gavnlig for andre mennesker end lige TS :slight_smile:

Jeg har f.eks. lige sendt linket videre om opdrættet til en af mine venner, der snakkede om at han gerne ville have en mau. Hvilket blev forstærket for ham efter vi så dem på udstilling i Gøteborg forrige weekend.

[QUOTE=Eife;1000018]Ja, men tråden er jo også gavnlig for andre mennesker end lige TS :slight_smile:

Jeg har f.eks. lige sendt linket videre om opdrættet til en af mine venner, der snakkede om at han gerne ville have en mau. Hvilket blev forstærket for ham efter vi så dem på udstilling i Gøteborg forrige weekend.[/QUOTE]

Nu har vedkommende som hev tråden frem igen så startet egen tråd med Mau´er og så kan de evt links der er henvist til her jo være forældede(ikek at jeg siger det) men i en ny tråd ville man kunne få det mest opdaterede fremfor noget der MÅSKE er forældet

Ja, eller hvorfor skulle skrive alle de gamle links i en ny tråd, når de allerede står i en tråd :wink:
I hvert fald så synes jeg det er fint at bruge en allerede eksisterende tråd… Her på forum er det i hvert fald en god vane at vi indimellem opdatere gamle tråde også. Så kan det godt være at det er anderledes andre steder :slight_smile: