Køb af egyptisk mau

Hej alle
har kigget lidt rundt herinde og kan ikke finde noget decideret der besvarer mit spørgsmål.
Jeg har simpelthen forelsket mig i den smukke egyptiske mau, men kan ikke finde en opdrætter? Har fundet to i DK men de er ikke aktive længere :frowning:
Så ville høre om nogen herinde kender nogen med Mau’er? Killinger helst.
Eller bare nogen der kan give nogle hints til hvor jeg kan opsnuse en? Jeg har simpelthen ledt så mange steder nu og er tæt på at give op. :frowning:

Kan ingen af de to inaktive/tidligere opdrættere henvise til aktive i udlandet? For du skal jo så nok til udlandet, eller se dig om efter en anden race… :slight_smile:

Prøv at kontakte Maria Malevitch http://www.malevitch.dk/ - hun opdrætter egentlig russere men har for nyligt anskaffet sig en lækker lille mau-ting.
VH
Susanne

Har du været forbi denne side?

Eller denne? Her er det også opdrættere i europa
http://www.catteryrow.com/egyptian.html

Ja, der er Susan…
www.amenhotep.dk

hun kan sikkeret svare på dine spørgsmål…

Der er vist ingen med Mau herhjemme længere - jeg kan umiddelbart finde en klub i England www.egyptianmaus.co.uk, en amerikansk baseret opdrætterliste Search For Breeders | Fanciers Breeder Referral List, et flersproget site vist nok baseret i Frankrig med forum www.aime.us/AIME_us.htm, og GEMS, Global Egyptian Mau Society, www.egyptianmau.org/

Hanne P - Har prøvet hos Amenhotep, men der får jeg aldrig svar på mine mails :frowning:

Eife - tak der prøver jeg at kigge :slight_smile:

Susanne W - Tusind tak :slight_smile: hende hører jeg lige

Er de her heller ikke aktive mere:

http://www.amenhotep.dk/Forsiden/amenhotep.htm

“Danmarks eneste aktive opdræt af Egyptian Mau” ?

Kan se de har haft killinger november 2009 og skriver de har planer om en parring (som svipsede i første omgang)

:slight_smile:

Edit: Øhhh ups, inden jeg fik ‘fedtet’ færdig med at lede og skrive svar kan jeg se du allerede har fået svar om og haft kig på disse… hvis de ikke svarer på email kan du da prøve at ringe; der står 2 tlf numre på deres hjemmeside.

[quote=Malenefk;490015]Hanne P - Har prøvet hos Amenhotep, men der får jeg aldrig svar på mine mails :frowning:

Eife - tak der prøver jeg at kigge :slight_smile:

Susanne W - Tusind tak :slight_smile: hende hører jeg lige[/quote]

står deres telefon nummer ikke der inde…

prøv om du kan fange hende her

http://www.kattegalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=22191

smiler… det gør der, og enda nogen smukke nogen af slagsen… uha hun har en sort smoke… mums den er smuk… og så er der 3 i den originale farve… tror næsten at der kommer killinger til næste år…

Jeg har haft kontakt med det opdræt sidste år og da var hun aktiv. Hun er ganske fornuftig og sød og jeg ville prøve at ringe hende op:-)

Jeg har fundet en opdrætter i Sverige: Erendel Egyptian Mau

Og det ER altså en fantastisk kat! Jeg har kun mødt en en gang, men jeg glemmer den aldrig. kan godt forstå du gerne vil have sådan en

Tusind tak for hjælpen alle :smiley: prøver at kontakte de forskellige i har foreslået <3
lenschow - det er det nemlig, det er bare drømmekatten for mig :smiley:

Hun opdrætter dem stadig…

Vi har Egyptiske Mau’er og enda flere af slagsen. Vi har lige P.T. killinger så se vores hjemmeside: www.amenhotep.dk

Hej Sus - velkommen til igen. Jeg kommenterer normalt ikke i salgstråde, da det giver unødig støj, så derfor er det jo heldigt, du også har skrevet her.

Egyptisk Mau er en utroligt smuk race med en spændende historie. Jeg håber, du vil fortælle os mere om jeres katte - gerne i en billedtråd. For jeg kan ikke forestille mig andet end, at mange andre end jeg vil være fascinerede af dem. :slight_smile:

Og hive en 2 år gammel tråd op igen ??

Kan nu ikke se problemet i at hive en gammel tråd op :wink:
Håber Sus har lyst til at lave en billede tråd med hendes smukke misser : D

Kan nu ikke se problemet i at hive en gammel tråd op :wink:
Håber Sus har lyst til at lave en billede tråd med hendes smukke misser : D