Køb af specialfoder

Jo, det læste jeg godt du skrev i en anden tråd, men petmeds.co.uk er hurtigere end medicanimal…jeg ringede til en af mine veninder i Kbh, hun har handlet på petmeds i et par år nu.
Hun siger at hun får sine varer leveret i løbet af 1-1½ uge efter bestillingen. :slight_smile:

Jeg oprettede en konto der og har lige bestilt RC Renal vådfoder med tun…der er åbenbart gratis forsendelse over de 100 £ og selve foderet er billigere end hos zooplus :thumbup: desuden har de andre smagsvarianter end zooplus.

Jeg sparede 8 x 3½ £ + transporten, som jo ikke er gratis på zooplus.

Så jeg bestilte 8 x 4 kasser Renal med tun, så har jeg til 2 mdr. Nu må jeg se, om de så er hurtigere :slight_smile:

Jeg skrev jo til zooplus…de har så kun foreløbig svaret, at det tager lidt tid for dem at svare, fordi svaret skal være til min “zufrieden”…:smiley:

Petmed.co.uk har været billigst med May’s K/D de sidste par gange jeg har bestilt - fordi fragten er mindre og beløbet man får fragtfrit for også er lavere - men firmaerne laver hele tiden om, så det er værd at lave bestillingen på flere sider og se hvad der bedst kan betale sig gang for gang :slight_smile:

[QUOTE=Sim-Sim;1222208]
Det er væk :uha::uha::uha:

Jeg fik leveret så sent som for 14 dage siden !

Jeg prøver lige at skrive til dem for at spørge hvad der er sket. Jeg skal jo bestille igen om 2 uger og jeg vil ikke handle mere på medicanimal.[/QUOTE]

Typisk fjerner de en vare fra siden når den er udsolgt - det har jeg oplevet flere gange, og den kommer så igen så snart de har varen på lager igen :slight_smile:

[QUOTE=Sim-Sim;1222231]Jo, det læste jeg godt du skrev i en anden tråd, men petmeds.co.uk er hurtigere end medicanimal…jeg ringede til en af mine veninder i Kbh, hun har handlet på petmeds i et par år nu.
Hun siger at hun får sine varer leveret i løbet af 1-1½ uge efter bestillingen. :-)[/QUOTE]

Jeg tror altså, at det mest af alt kommer an på, hvad man bestiller - om man lige er heldig med, at tingene er på lager.
For jeg bestiller som sagt stadig jævnligt hos MedicAnimal og har også altid mine varer i løbet af en uges tid.

Jeg har lige lavet en bestilling hos MedicAnimal, da det tilsyneladende er de eneste der vil sælge Zylkene, så må jeg jo bare have tålmodighed.
Prøvede med Petmeds først, de har zylkene, men vil ikke sælge produktet til Danmark. Øv jeg bliver så sur når jeg har siddet i lang tid og regnet og fundet produkter, og så går det hele så bare i ged :lynogtorden:.

Nu er jeg så spændt på om jeg kommer af med 19£ i fragt, selvom jeg bestilte for 84£ og der skulle være fri fragt ved 80£. I følge regningen skal jeg betale de 19£. Endnu mere :lynogtorden:ØV.

[QUOTE=Milles mor;1222262]Jeg har lige lavet en bestilling hos MedicAnimal, da det tilsyneladende er de eneste der vil sælge Zylkene, så må jeg jo bare have tålmodighed.
Prøvede med Petmeds først, de har zylkene, men vil ikke sælge produktet til Danmark. Øv jeg bliver så sur når jeg har siddet i lang tid og regnet og fundet produkter, og så går det hele så bare i ged :lynogtorden:.

Nu er jeg så spændt på om jeg kommer af med 19£ i fragt, selvom jeg bestilte for 84£ og der skulle være fri fragt ved 80£. I følge regningen skal jeg betale de 19£. Endnu mere :lynogtorden:ØV.[/QUOTE]

Måske du skal overveje at prøve colostrum

250 g 19.99 £, ved ikke med fragt, da jeg bestilte (12 august 2013) var det 3.95 £, den portion er der stadig en del i.
Det har haft (mindst) lige så god virkning som Zylkene og er jo meget billigere i brug.

:slight_smile:

[QUOTE=danpia;1222298]Måske du skal overveje at prøve colostrum

250 g 19.99 £, ved ikke med fragt, da jeg bestilte (12 august 2013) var det 3.95 £, den portion er der stadig en del i.
Det har haft (mindst) lige så god virkning som Zylkene og er jo meget billigere i brug.

:)[/QUOTE]

Jeg har Colostrum liggende i “lange baner”. Men ikke om hun vil røre det. De fleste af mine andre katte har ikke noget imod det, men Mille vil kun spise Zylkene og af og til også Anxicalm. Og ja det har en fin virkning, men virker jo altså kun hvis de vil spise det.:slight_smile:

Jeg zykene på lager jeg ikke får brug for, om det er vist 2-3 ds - skal jeg se efter?

Det må du gerne, er det sådanne dåser med 30 kapsler i hver du har?

Hvad vil du have for dem?

[QUOTE=Milles mor;1222318]Det må du gerne, er det sådanne dåser med 30 kapsler i hver du har?

Hvad vil du have for dem?[/QUOTE]

Ja det er sådanne ds med 30 stk. i- men de er pist væk :frowning:

Nå ok, ja det er jo hvad der kan ske, man troede at man havde nogle liggende et bestemt sted…:gruble:… Og det havde man så ikke alligevel :øhmm:. Kender det godt her hjemme fra :tihi:.

Dukker de op igen kan du bare sige til, jeg kunne nok godt stadig være interesseret :).

hills specialfoder kan også fås her: http://www.drhoelter.de/

Vi køber oftest hos www.tiershop.de Vi købte tidligere hos Medicanimal, men de har kludret så meget op i vores bestillinger gang på gang, at vi til sidst blev trætte af at handle der og stoppede. Hos Tiershop kan man af og til faktisk få det billigere end hos Medicanimal.

Er en hat til tysk, men kan vel få hakket mig igennem en bestilling. :slight_smile:
tiershop er så fine med levering osv. ?

[QUOTE=Sim-Sim;1222231]Jo, det læste jeg godt du skrev i en anden tråd, men petmeds.co.uk er hurtigere end medicanimal…jeg ringede til en af mine veninder i Kbh, hun har handlet på petmeds i et par år nu.
Hun siger at hun får sine varer leveret i løbet af 1-1½ uge efter bestillingen. :slight_smile:

Jeg oprettede en konto der og har lige bestilt RC Renal vådfoder med tun…der er åbenbart gratis forsendelse over de 100 £ og selve foderet er billigere end hos zooplus :thumbup: desuden har de andre smagsvarianter end zooplus.

Jeg sparede 8 x 3½ £ + transporten, som jo ikke er gratis på zooplus.

Så jeg bestilte 8 x 4 kasser Renal med tun, så har jeg til 2 mdr. Nu må jeg se, om de så er hurtigere :slight_smile:

Jeg skrev jo til zooplus…de har så kun foreløbig svaret, at det tager lidt tid for dem at svare, fordi svaret skal være til min “zufrieden”…:D[/QUOTE]

Så fik jeg svar på min mail til zooplus.de : De skriver :

vielen Dank für Ihre Mitteilung.

Wir bedauern Ihnen mitteilen zu müssen, dass das von Ihnen gewünschte Produkt Royal Canin Veterinary Diet - Renal mit Thunfisch noch nicht lieferbar ist.

Øhhhh, jow, zooplus, men det havde vi jo ligesom fundet ud af…nemlig at de ikke kan levere det. Nu er det jo så ikke bare noget vi tror, nu har vi det på skrift…:rock:

Jeg spurgte også om de vil få det igen, men det svarer de ikke på :thumbdown:

Jeg skrev tilbage til dem, at det egentlig er uden betydning, fordi jeg har handlet hos petmeds.co.uk…så kom der igen et automatisk svar om, at det vil vare noget tid, før de svarer, fordi svaret skal være til min “zufrieden”
De kan rende og hoppe, kan de…nu flytter jeg alle mine indkøb til petmeds.co.uk, så er det kun golden grey white-sand jeg køber på zooplus i fremtiden…fordi…
jeg har fået mail fra petmeds.co.uk om, at de har dispatched min ordre i dag !! :thumbup::thumbup:

[QUOTE=Filur;1222572]Er en hat til tysk, men kan vel få hakket mig igennem en bestilling. :slight_smile:
tiershop er så fine med levering osv. ?[/QUOTE]

Der plejer ikke at være problemer. Har efterhånden bestilt hos dem en del år, også før medicanimal. Til gengæld kan man ikke få gratis fragt, men den er så stadig til at betale, for de har ikke sat den op ligesom zooplus. Mener, at fragten fra tiershop stadig ligger på 6.9 euro. Man får det ikke billigere fra en dansk side. Synes faktisk ikke, at det er så svært at bestille, så længe man ved, hvad man skal have. Bliver det et problem, kan du sende mig en pb., så skal jeg se, om jeg kan hjælpe. Ellers er google translate altid en mulighed, selvom den ikke virker helt perfekt.

De 32 kasser med RC Renal jeg bestilte sidste fredag hos petmeds.co.uk, blev sendt i mandags og ankom her i går sen eftermiddag med Post DK og selvfølgelig bankede de på døren. :rock:

Der er sat et “opmærksomhedskort”, tror jeg det hedder, ved min adresse, så ALT skal afleveres, ellers ringer jeg og klager…og det blev de trætte af. :tihi:
Jeg fik et direkte mobilnummer til distrikt-distributionschefen, jeg skulle endelig ringe, hvis de bare smed en seddel. Men det har jeg slet ikke haft brug for. :ok:

Post DK overtog al levering af varer sendt med DPD i udlandet, så når det når til DK, så er det Post DK og de skal bære det samme som DPD gjorde…og det gør de også.