Køb af syg kat

Hvordan går det med Sorte?

2 Synes om

Hun skal have renset tænder på mandag hos min egen dyrlæge.

5 Synes om

Hvordan med mælkekirtlerne, er det blevet bedre?

2 Synes om

De blev frikendt hos sælgers dyrlæge, og han virkede grundig. Min egen døjede lidt med at holde Sorte. Hun er forsikret nu.

3 Synes om

Ja det kan jeg huske du nævnte, det var mere om nu der var gået lidt tid, om det så er blevet helt uden symptomer? Jeg fik ikke formuleret det rigtig første gang. God ide med forsikring. :slight_smile:

2 Synes om

Pas. Jeg havde ikke nogen ide om, at der kunne være et problem før jeg kom til dyrlægen.

2 Synes om

Okay. Kikkede lige din “Sorte” tråd igennem, kunne ikke huske at du først fandt ud af det da du kom til dyrlægen. Men det er jo noget af det dyr er gode til, at skjule de er syge, så vi mennesker opdager det jo ikke altid.

2 Synes om

Netop. Tror ikke Sorte og jeg er så gode venner endnu, at jeg skal begynde at mærke mælkekirtler. Ved heller ikke helt, hvad jeg skal mærke efter.

4 Synes om

Sorte har fået renset tænder. Der var heldigvis ikke nogle der skulle rykkes ud :blush:

14 Synes om

Fint at din dyrlæge er grundig og opmærksom - men måske h*n var lige vel hurtig på aftrækkeren denne gang…
Dejligt at det var overvejende falsk alarm, trods den bekymring det må ha’ givet dig! :thumbup:

5 Synes om

Jeg er enig i, hvad du skriver. Synes det kan være svært at navigere i både valg af dyrlæge og behandling.
Jeg har været vildt bekymret :grimacing:

5 Synes om

Det kan jeg virkelig godt forstå :kram:

2 Synes om