Køb af varer på Zooplus.COM

Godmorgen alle

Er der nogen der før har handlet på zooplus.com? Mit kattetræ er billigt der, og er lige på vej til at købe det.
Meeen… Bliver det også leveret fra Tyskland?

Er det ligesom at bestille fra .co.uk og .de, eller skal jeg tage mig nogle forbehold?

Og er der nogen der har en rabatkode fra .com siden?

ALT Zooplus bliver leveret fra Tyskland, så eneste forskel kan være i leveringspris og valuta - intet andet :slight_smile:

Jeg har af og til handlet på com-siden - og mener, at der leveres fra Tyskland.

Super fedt!!

Så vil jeg bare lige fortælle til dem der har ventet ligesom jeg, på Petfun Joy til billigere penge, lige nu koster 259 dollars på .com siden.

Det vil sige 1503,- og så får dem der ligesom jeg får 10 % opdrætterrabat bliver det 1353,-

Venter dog lige på, at jeg kan få yderligere 5%, når jeg har tilmeldt deres nyhedsbrev. :slight_smile:

[QUOTE=DK Jannam;976855]Super fedt!!

Så vil jeg bare lige fortælle til dem der har ventet ligesom jeg, på Petfun Joy til billigere penge, lige nu koster 259 dollars på .com siden.

Det vil sige 1503,- og så får dem der ligesom jeg får 10 % opdrætterrabat bliver det 1353,-

Venter dog lige på, at jeg kan få yderligere 5%, når jeg har tilmeldt deres nyhedsbrev. :)[/QUOTE]

Øhhh, det er ikke på com men på de

Nå, min com vil ikke citere.

Men Lis der er tilsyneladende samme pris på .com og .de. :slight_smile:

Så den er god nok :slight_smile:

og YAAAY!
Jeg har lige bestilt mit længe ventet Joy træ!! Akira har ikke haft et ordentligt kradsetræ siden jeg solgte mit Jacky O for over en måned siden! :rock:

[QUOTE=DK Jannam;976855]Så vil jeg bare lige fortælle til dem der har ventet ligesom jeg, på Petfun Joy til billigere penge, lige nu koster 259 dollars på .com siden.
[/QUOTE]

Bare til din information, så er valutaen på .com-siden altså ikke dollars. Den er - som på .de - euro og derfor er 259 euro det samme som 1.932,04 :slight_smile:

Crap! Øv… Så annullere jeg den igen. Øv troede lige… Det andet er da ulogisk. Hvorfor er det euro på en .com side? :frowning:

.com er ikke forbeholdt USA, selv om det ofte er amerikanske sider. Com står bare for commercial, og det kan siderne jo også være alle andre steder i verden :slight_smile:

For et par år siden kom jeg til at bestille forkert variant af Porta21 vådfoder…jeg klikkede på det forkerte.:frowning:

Jeg bad Zooplus om at annullere min ordre…men fik mail tilbage om, at der i deres bekræftelsesmail er anført, at man ikke kan afbestille en ordre.
Ordren vil blive ekspederet, fremsendt og trukket på betalingskortet…og man skal så sige nej til at modtage varen…den går retur og så får man sine penge retur.

I mit tilfælde tog det næsten 3 uger før pengene igen var på min konto.

Jeg håber da, at du har held med det :slight_smile:

[QUOTE=Sim-Sim;976874]For et par år siden kom jeg til at bestille forkert variant af Porta21 vådfoder…jeg klikkede på det forkerte.:frowning:

Jeg bad Zooplus om at annullere min ordre…men fik mail tilbage om, at der i deres bekræftelsesmail er anført, at man ikke kan afbestille en ordre.
Ordren vil blive ekspederet, fremsendt og trukket på betalingskortet…og man skal så sige nej til at modtage varen…den går retur og så får man sine penge retur.

I mit tilfælde tog det næsten 3 uger før pengene igen var på min konto.

Jeg håber da, at du har held med det :-)[/QUOTE]

Ja, det ville da være ærgeligt hvis det skulle tage så lang tid. Men hvis det er tilfældet for mig også, så er det jo bare min egen fejl. Jeg kunne jo bare have tjekket hvilken valuta det var.
Men jeg overvejede det slet ikke.
For det engelske er i pund, den tyske i Euro og den danske i kroner. Så jeg troede vitterligt bare, at valutaen fulgte med. Og så måtte den amerikanske da være i dollars. Ærgeligt, ærgeligt…

[QUOTE=DK Jannam;976889]Ja, det ville da være ærgeligt hvis det skulle tage så lang tid. Men hvis det er tilfældet for mig også, så er det jo bare min egen fejl. Jeg kunne jo bare have tjekket hvilken valuta det var.
Men jeg overvejede det slet ikke.
For det engelske er i pund, den tyske i Euro og den danske i kroner. Så jeg troede vitterligt bare, at valutaen fulgte med. Og så måtte den amerikanske da være i dollars. Ærgeligt, ærgeligt…[/QUOTE]

Havde den været amerikansk, havde den uden tvivl også været i dollar. Men det er den altså ikke, selv om den hedder .com.

Og så må man også sige til Zooplus’ forsvar, at samtlige beløb står anført med euro-tegnet foran, så de lægger ikke skjul på noget :slight_smile:

Jeg tror så osse at jeg ville ha’ gået ud fra det var dollar… uden at kigge ordentligt efter :ups:

Enig! Synes slet ikke, der skal forsvares noget. Zooplus er en europærisk forhandler.

Tror vidst heller ikke jeg på noget tidspunkt har anklaget Zooplus for dette.
Hvis det altså er mig i hentyder til. Jeg skriver jo netop, at det er min egen fejl, og jeg bare kunnet have set ordentlig efter. For ja, det står så ganske tydeligt, hele vejen igennem på deres side! :slight_smile:

Besluttede mig for at beholde den… Den er jo ikke dyrere end normalprisen. :slight_smile:

Den er leveret i morges til mine forældre, og jeg får den på fredag - og jeg GLÆÆÆÆDER mig! :slight_smile: