Køb igennem medicanimal.com

Hej kattegale.

Jeg står og skal have fat i noget K/D til Mijv, som jeg kan købe selv med fragtpris for cirka halv pris, end hvad jeg skal give hos min dyrlæge.

Desværre ligger jeg ikke inde med et betalingskort som kan tage sådanne bestillinger uden for DK, så jeg tænkte, at skal en eller anden selv have bestilt noget hos Medicanimal, om I så gider at tage K/D våd foderet med i køb. Beløbet på K/D foderet betaler jeg selvfølgelig sammen med den påregnet fragt med Post Danmark, for at få det leveret hertil.

En anden mulighed er, at hvis der er en der har Jyske bank og et betalingskort der dur, om vedkommende så gider gå ind på min bruger på hjemmesiden og bestille det for mig med deres kort.
Jeg har selv jyskebank, og kan derfor nemt overføre penge enten før eller efter betalingen er gået igennem.

Henriette har lige skrevet til mig. Hun bestiller mandag, og vil gerne hjælpe :slight_smile:

Super du fandt ud af det. :slight_smile:

hmm det kan være at jeg skal ringe til min bank og få lavet en aftale om et mastercard. Kan man godt have dankort og mastercard kørende på samme lønkonto?

Er dit Dankort ikke med Visa :?

Ellers få dig en PayPal konto, den kan du også bruge hos MedicAnimal.
Med den behøver du ikke skrive dine kort-oplysninger til alle mulige.

:slight_smile:

[QUOTE=danpia;916300]Er dit Dankort ikke med Visa :?

Ellers få dig en PayPal konto, den kan du også bruge hos MedicAnimal.
Med den behøver du ikke skrive dine kort-oplysninger til alle mulige.

:-)[/QUOTE]
jeg har lige bestilt en visa nu. :slight_smile: Mastercard kostede alligevel 600 kr at få lavet. Da jeg kun skal bruge den over nettet, sagde jeg selvfølgelig NEJ TAK.:slight_smile:
Og nej, jeg har kun en normal Dankort lige pt.