Kobalt Happy Kaleb (Korat) søger nyt hjem

Koraten Kobalt Happy Kaleb (5 år) søger nyt hjem. Kalle som han hedder til hverdag søger et nyt hjem. Han har tidligere boet med min far, der desværre ikke er mere.:brist: Kalle er en typisk korat idet han er fantastisk kælen, menneskesøgende og med sin egen stemme og mening som han gerne deler! Han elsker ”sine” mennesker og følger med i alt hvad de laver, ligger på skødet når man sidder stille og ligger med under dynen når man går i seng. Han vil følge med i alt hvad du laver og kommentere gerne på alt hvad man laver eller når han lige synes der er for stille og han vil gøre opmærksom på sig selv. Kalle er meget glad for at lege både alene og med ”sine” mennesker. Han kommer gerne selv med noget legetøj hvis han synes du ser ud til at kede dig lidt eller har en hånd ledig til at lege med ham. Dette er klassiske korat træk og som har charmeret os alle til at holde utroligt meget af ham. Desværre kan han så absolut ikke med andre dyr, hverken katte eller hunde, hvilket er grunden til vi ikke selv kan beholde ham. Børn og babyer har han tolereret når de var på besøg men er ikke noget for ham. Han er ikke en begynder kat da man skal kunne ”læse” hans kropssprog og generelt kunne tyde katte og deres sprog. Han skal have klare rammer da det er i hans natur at udforske disse og se hvad han kan slippe afsted med. Han er tidligere fertil hankat men er pensioneret nu. De eneste ting det gør sig udslag i er at han ikke bryder sig om at man har hovedet tæt på ham og stirrer, i en sådan situation vil han markere sin utilfredshed og trække sig. Derudover kan han hvis man virkelig hygger og nusser finde på at ”kærlighedsbide”. Det er ren markering og han bider ikke til. Han foretrækker mænd og nogle der har tid til ham men kønnet på en kommende ejer er ikke det vigtigste. Så hvis man er på udkig efter en fantastisk kælen voksen kat med sin helt egen personlighed og (højlydte) mening så er han et rigtig godt bud :inlove:

Der er flere billeder af ham i mit Kalle album på min profil

Rettelse Kalle er 7 og ikke 5 år. tiden flyver :stuck_out_tongue:

Kalle søger stadigt nyt hjem :slight_smile:

Kalle søger stadig sit eget smørhul :inlove:

Kalle søger stadig sit eget smørhul hos en katte-erfaren familie uden andre katte :slight_smile:

Kalle har fået nyt hjem, så annoncen lukkes hermed :slight_smile: