Københavns Kattegale Kollektiv

jamen så ved jeg jo hvem jeg skal invitere på kaffe:-)

Du skal godt nok sidde her længe med kameraet i hånden hvis du skal få en chance for at fotografere Fnuggi Camilla. -LOL

Han gider ikke snakke med mennesker, det har taget mig siden han flyttede ind at få de her billeder af ham :høhø:

[QUOTE=Barky;1076948]Du skal godt nok sidde her længe med kameraet i hånden hvis du skal få en chance for at fotografere Fnuggi Camilla. -LOL

Han gider ikke snakke med mennesker, det har taget mig siden han flyttede ind at få de her billeder af ham :høhø:[/QUOTE]

Jeg påtænkte du kunne få kameraet stukket i hånden. :wink: Du kan nok bedre end jeg få et billede af ham. :smiley:

Uhhh…!!! Det er bestemt muligt… Men det er bestemt også muligt at du skal fange mig for at få dit kamera igen. -LOL :klapper:

Lækre katte :slight_smile:

:pisk: Så du! Husk jeg har en Gismo, og jeg kan “bruge ham”. lol

Ham der Halo ser stadig fuldstændig clueless ud HAHAHAHA cute.

Lækre katte allesammen !

:lovelove:
Tak for kigget. Halo er fantastisk smuk. Men, du har ret i at han skal arbejde lidt på “mean siamese” looket. Det - erm - er ikke heelt på plads… :fløjte:
:lol:

Han kunne studere Zarthur… Han har det helt på plads.

Tak for kigget. Halo er fantastisk smuk. Men, du har ret i at han skal arbejde lidt på “mean siamese” looket. Det - erm - er ikke heelt på plads… :fløjte:
:lol:[/QUOTE]
Jeg er sikker på at den kat må lide af både mani og ADHD. Det er godt nok morsomt!
(… især fordi han ikke er min. :høhø:)

Har alle siatalere ikke det? :øhmm:

(Skæver til Tullen der lige er skvattet ned fra en reol sammen med en kurv - hun prøvede at grave sig ned under hynden og gennem bunden - meget energisk - og fik i manøvren svunget rumpen lidt for langt ud over kanten… nej, hun kom ikke noget til… :rulleøjne: )

:høhø: Det kunne egentlig være lidt sjovt at sætte diagnoser på vores kattekræ… Jeg kan allerede komme på de første jeg tænker at mine dyr “lider” af. :tihi:

[QUOTE=Ann R;1077025]Har alle siatalere ikke det? :øhmm:

(Skæver til Tullen der lige er skvattet ned fra en reol sammen med en kurv - hun prøvede at grave sig ned under hynden og gennem bunden - meget energisk - og fik i manøvren svunget rumpen lidt for langt ud over kanten… nej, hun kom ikke noget til… :rulleøjne: )[/QUOTE]
De tre andre herhjemme virker i hvert fald helt normale, sammenlignet med Halo.
Men du har nok ret … Halo er så bare et svært tilfælde. :høhø:

Hvor er det dejligt at se Teddy:hjerte: hjemme igen - hvad siger han dog til hele halløjet? :smiley:

Åbenbart går det jo godt nok med den udvidede flok, selv om det modsiger alt, hvad vi mente at vide om sammenføring af voksne katte…:klapper:

Ja, jeg er også ret sikker på at Sigga både lider af lejlighedsvis demens og genereraliseret dumhed i middelsvær grad… (Men sig det endelig ikke til hende, jeg vil jo nødig at det går ud over hendes selvværd;))

Taaak Finn. Teddy er rigtig glad for at være hjemme igen, nu har han været hjemme i en uges tid, og han har reduceret sin brok over Tea og hendes katte indflytning. Han er jo en meget meget vokal kat, så alt skal kommenteres, 7g af komplet uvisse årsager har han aldrig brudt sig om Tea, men det forhindrer ham ikke i at gå ind i soveværelset og ligge sig under sengen eller sidde i vindueskarmen, Tea skal bare ikke flytte på sig eller tale til ham, så skælder han ud. :klapper: Lige på det punkt er han altså ret u-. kvik.

Hahah… Jaeh, jeg ved sq heller ikke lige hvorfor at det er gået SÅ fantastisk godt med sammenføring af voksne katte fra forskellige flokke. Måske vi alle er nogen hippier. Det er virkelig minimalt hvad der har været af uro, så vil arthur ikke dele legetøj, ell2r frisbee har været for klæbende

Er der egentlig ikke noget der hedder ‘‘Spotty-syndrom’’ :gruble: … det burde der være :cool:

[QUOTE=FinnFrode;1077107]Hvor er det dejligt at se Teddy:hjerte: hjemme igen - hvad siger han dog til hele halløjet? :smiley:

Åbenbart går det jo godt nok med den udvidede flok, selv om det modsiger alt, hvad vi mente at vide om sammenføring af voksne katte…:klapper:[/QUOTE]
Det er bare fordi Julia og jeg er så cool … det smitter jo af på kattene. :cool:

Tror også det har gjort det lettere, at der jo ikke er nogle “nye katte” involveret.
Altså Julia kender sin flok, og jeg mine to. Så vi har på forhånd haft en god idé
om hvordan de ville reagere, vi kender deres signaler etc.
Hvis Teddy f.eks. havde været helt ny i flokken, kunne man jo let tolke hans
knurren og hvæsen som om “nu går det helt galt” … men nej, sådan snakker han bare. :slight_smile:

Der er sikkert Bengal i Teddy også,det kunne forklare hvorfor hans lange pels fra begge hans mang ku forældre ikke err gået igennem. -LOL

Ja, det er nok gået så godt, fordi I alle har “hippiesindet”. Det er I hvert fald helt sikkert, at hvis I havde været meget nervøse på forhånd, ville det have smittet af på kattene.

Tålmodighed og kærlighed er løsningen - nu som i 1967. Nåh nej, vi var vist ikke så tålmodige dengang… :smiley: