Købt nyt camera :-)

Vores missefar har lige købt nyt camera, og hold da op, hvor er der mange knapper og dingenoter - Det skal der vist øves på, men pyt, vi har jo osse 4 skønne modeller lige om fødderne på os )

Gaia

Crazy

Gabby

Pretty

Og sådan ser det ud, når de sindige briter får nyt tilbehør. Her har vi lige fået sluttet et rislende drikkekar til …Og det bliver ivrigt …Og meeeeeget længe studeret - På afstand

Og klart det er ungdommens letsind, som først vover sig ud i det - Gaia var den første som lige skulle slukke tørsten


Hvor er de dejlge -love Og de der vandfontæner, eller drikkekar er gld værd hvis misserne vil bruge dem.
Jeg har også en og mine drikker lysttigt af den.

Tak Pia :-))

Vandfontæner er super …Meeeeen en brite er jo dybsindig, og ALT hvad der er nyt, skal der tænkes lææænge over …Meeeen jeg tror det kommer, de to yngste drikker lystigt af dem, og Pretty har da været henne og forsigtig stikke poten ned i vandet - Men den stille rislen, er jo go’ fjernsyn for misserne, de kan sidde længe og fundere over, hvad det nu er for noget :-))

Tak Pia :-))

Vandfontæner er super …Meeeeen en brite er jo dybsindig, og ALT hvad der er nyt, skal der tænkes lææænge over …Meeeen jeg tror det kommer, de to yngste drikker lystigt af dem, og Pretty har da været henne og forsigtig stikke poten ned i vandet - Men den stille rislen, er jo go’ fjernsyn for misserne, de kan sidde længe og fundere over, hvad det nu er for noget :-))[/quote]

Hæ hæ, de kan ikke forstå det i starten, her drikker de af strålen, og poterne skal da også lige vasket grundigt ind i mellem, i strålen.
Her skulle de også lige kigge først, men ikke ret længe så skulle Zilaz da havde snuden i strålen, og så fulgte Kista efter.
Her er Zilaz jo ældst, så de gamle kan godt være de første til at stikke snuden frem og se hvad det er for noget.

et spørgsmål…
Hvordan tilkobles de fontæner der ? :? :? -uh

Man tilslutter det til en stikkontakt - Dvs. der medfølger en lille omformer, som via den går ind i stikkontakten - Desuden er der monteret et filter, som skal udskiftes med jævne mellemrum.

Man tilslutter det til en stikkontakt - Dvs. der medfølger en lille omformer, som via den går ind i stikkontakten - Desuden er der monteret et filter, som skal udskiftes med jævne mellemrum.[/quote]

Så det er for at gøre vandet køligt til misserne, men ikke friskere? :?

Man tilslutter det til en stikkontakt - Dvs. der medfølger en lille omformer, som via den går ind i stikkontakten - Desuden er der monteret et filter, som skal udskiftes med jævne mellemrum.[/quote]

Så det er for at gøre vandet køligt til misserne, men ikke friskere? :?[/quote]

Johhhh osse friskere, vil jeg mene ?? - Filtret tager jo snavs og partikler, den fjerner vel osse kalk fra vandet ? - De råder til at skifte filtret 1 gang om måneden ??? …Og desuden, så ville enhver nok skifte vandet jævnligt ud ??

Skønne billeder af misserne -love -love -love

Vi har en Cat-It, men tror ikke alle bruger den. Men den får nu lov til at stå, for jeg har lige fået nye filter fra Zooplus :smiley:

Tak Denise :slight_smile:

Jamen hvis ikke tøzerne vil drikke vandet, så har den en funktion som katte-tv …Der er lige tabt et stk. tørfoder ned i vandet, og det hvivler jo rundt - Hold op hvor er det spændende, man kan sidde og stirre i timevis :-))

Tillykke med dit nye kamera, det tager da nogle rigtig gode billeder -thumbs
Hvad er det for et du har fået :?

Tak :slight_smile: …Forhåbentlig bliver billederne bedre - Det kniber lidt med betjeningen endnu :slight_smile:

Det er en Sony digital spejlreflex camera …Og den kan jo alverdens ting- Og kan ikke gøre for, at camera-føreren ikke er for klog :-))

Tak :slight_smile: …Forhåbentlig bliver billederne bedre - Det kniber lidt med betjeningen endnu :slight_smile:

Det er en Sony digital spejlreflex camera
…Og den kan jo alverdens ting- Og kan ikke gøre for, at camera-føreren ikke er for klog :-))[/quote]

[i]Gad vide om det er sådan et jeg har haft kig på - Et Sony DSLR-A200 ?

Nej kameraet har ingen indflydelse på hvem der står bag det, det gør kun som det får besked på -hæhæ [/i]

Tak :slight_smile: …Forhåbentlig bliver billederne bedre - Det kniber lidt med betjeningen endnu :slight_smile:

Det er en Sony digital spejlreflex camera
…Og den kan jo alverdens ting- Og kan ikke gøre for, at camera-føreren ikke er for klog :-))[/quote]

[i]Gad vide om det er sådan et jeg har haft kig på - Et Sony DSLR-A200 ?

Nej kameraet har ingen indflydelse på hvem der står bag det, det gør kun som det får besked på -hæhæ [/i][/quote]

Looool
Det er lige nøjagtig dette camera …Og vi skal nok blive glad for den, når vi lærer hinanden nærmere at kende .-)

Tak :slight_smile: …Forhåbentlig bliver billederne bedre - Det kniber lidt med betjeningen endnu :slight_smile:

Det er en Sony digital spejlreflex camera
…Og den kan jo alverdens ting- Og kan ikke gøre for, at camera-føreren ikke er for klog :-))[/quote]

[i]Gad vide om det er sådan et jeg har haft kig på - Et Sony DSLR-A200 ?

Nej kameraet har ingen indflydelse på hvem der står bag det, det gør kun som det får besked på -hæhæ [/i][/quote]

[quote:109ybjtp]Looool
Det er lige nøjagtig dette camera …Og vi skal nok blive glad for den, når vi lærer hinanden nærmere at kende .-)[/quote][/quote:109ybjtp]

Det skulle være et rigtigt godt kamera -thumbs … har jeg læst i Digitalfoto (et blad jeg holder)

Hvor er de bare dejlige dine misser Alice

Tillykke med kameraret, har selv lige fået et Canon EOS400, kanont også.
Og smukke billeder du har taget, men det kan jo ikke blive andet med de modeller - der er bare noget over de sølvbamser -love :slight_smile:

MVH
Gitte

Altså helt ærligt misefar…

Nu har du været ude og købe camera også…

og her sidder jeg i Lystrup og sender lange blikke efter min postomdeler, men nej… der er ikke kommet noget æg endnu…

Nette ikke sur - Nette skuffet -græd -græd -græd

Nu skal Nette, altså bruge lidt tid på, at lede efter hendes tabte tålmodighed :-))) …Sådan nogle ‘missefædre’ hænger ikke på træer, så der kan godt forekomme ventetid :-))

Tusind tak Gitte …En Canon har nu osse altid været et godt og stabilt mærke :slight_smile: