Koda i sneen

Ja så skulle der tages billeder af grisen, og da han er meget usamarbejdsvillig tænkte jeg at han måske ville opdage det lidt mindre hvis milijøet ændrede sig…som sagt så gjort - ud i sneen.

  • og her er så grunden til at jeg måtte klippe det ret tæt…HANS fine tæer skulle IKKE i sneen.

Skønne billeder af smuksakken :wink:

:lol::lol::lol:

Har han selv taget kurven med ud!!???

Herlige billeder :thumbup:

:lol::lol::lol:

Hvis ikke det er at være forkælet - så ved jeg ikke…

En vidunderlig kramme-bamse af en mis - og så med snesko…

:hjerte::hjerte::hjerte:

Han lavede ikke andet end at hyle da han kom ud, så jeg måtte ind igen efter en løsningsmodel som kunne virke, og efter kurven kom ud fik jeg da også 2 billeder der tilnærmelsesvis kunne bruges så det var dejligt, men hold da op…han er vist blevet en smugle forkælet den lille gris :slight_smile:

:lol::lol::lol:
Mere forkælet kat findes vist ikke :tihi:

Skønne foto
Hilsen Lisbeth

:tihi: Jeg kan da godt forstå han ikke ville røre ved den koooolde sne med sine fine poter, det skulle jeg da heller ikke nyde noget af med bare tær :tihi:
En anden ting er: :besvimer::besvimer:Hvor ER han bare lækker!! :hjerte:

[QUOTE=StinePigen;549703]:tihi: Jeg kan da godt forstå han ikke ville røre ved den koooolde sne med sine fine poter, det skulle jeg da heller ikke nyde noget af med bare tær :tihi:
En anden ting er: :besvimer::besvimer:Hvor ER han bare lækker!! :hjerte:[/QUOTE]

Så længe, det bare var nysne, var min Snehvide stadig frisk på lange gåture, men efterhånden som sneen blev hård og frossen, blev det for koldt om poterne - selv for hende.

De skønne billeder af Koda får mig til at overveje en katteslæde til næste år… :slight_smile:

Jaaa man er vel ikke british shorthair for ingen ting!!:hjerte:

Min Mors brite er kun aktiv hvis han høre madskålen bliver fyldt:klapper:

Elsker de bamser!!!:inlove:

Hvor er han en smækker lækker mås.:wehuu::wehuu:

Men også en smule forkælet tror jeg .

Hilsen Sanne

Hvor er han dejlig :inlove: :inlove:

Mere forkælet kat findes vist ikke :tihi:
[/QUOTE]

Jeg kan nu godt komme på mindst et par mere …
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
men de findes dælme i samme hjem :lol: Inges briter er ren “upperclass” :wink:

Det er dælme da stil, så det vil noget :lol::lol::lol:

Men hold da helt op, hvor er han blevet lækker :hjerte::wehuu::hjerte:

Han er jo intet mindre end et GUDEHUG! :hjerte::hjerte::hjerte:

Jeg er helt SYG for at få en brite, sådan seriøst, hvor man drømmer om det om natten!!!:hjerte::hjerte:

[QUOTE=En forhenværende bruger;549835]Jeg kan nu godt komme på mindst et par mere …
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
men de findes dælme i samme hjem :lol: Inges briter er ren “upperclass” ;)[/QUOTE]

Hey! jeg ved godt jeg forkæler dem meeeeen jeg er sikker på der er andre der forkæler lige så meget som jeg gør hehe.

[QUOTE=Temple Bar;549839]Det er dælme da stil, så det vil noget :lol::lol::lol:

Men hold da helt op, hvor er han blevet lækker :hjerte::wehuu::hjerte:[/QUOTE]
Tak skal du have Mette, han er dog stadig ung og uharmonisk men jeg tror slutresultatet bliver helt hæderligt :slight_smile: jeg er lidt øv over at han ikke gider udstillinger men han kan jo sagtens være lækker herhjemme, og så må jeg gemme en baby efter ham og se om hun vil afsted :slight_smile:

Jamen det kan der da gøres noget ved :slight_smile: Kodas første babyer er blevet lagt i ovnen :slight_smile: og ellers er der da mange fine briter på killingelisten.dk

:slight_smile:

Altså hvor er han skøøøn, han er næsten lige så dejlig som min Tøffe (griner) og det siger meget når jeg siger det:hjerte:

Tøffe vil slet ikke ud i sin indhegning, når der ligger sne, men i går kom naboens hankat forbi og den skulle jages væk (gør Tøffe med øjnene), men han kom ind igen i en fart. Tænk våde tæer:S

for hunden Inge…hold kæft han er bare smuk…en af de skønneste britter…

hilsen Magnusfanen Heidi

PS Magnus er Kodas kammerat