Jeg har stadig den allerførste Sutsko jeg syede for ca. 15 år siden … den passer perfekt til Kodak
Skoen er ikke særlig køn, men det lægger man slet ikke mærke til, med så lækker model
Man må sige han er yderst fotogen
Han ser ud til at være faldet godt til
Det er han også, men LouLou er desværre stadig ikke overbevist om, at det var en god idé …
Hvad med Spotty ?
Spotty er helt cool …
Tillykke Du har hentet den øreløse kat? Han er bedårende
LouLou er åbenbart kun til kaniner…
Og nu kan hun muligvis få Leo helt for sig selv, for Hidsigproppen stak af i går aftes og er ikke set siden
for han er bare væk i haven
Med venlig hilsen
Det er hun desværre ikke … hun har gravet sig ud under hegnet
Jeg så hende på den forkerte side i går aftes, men det var blevet mørkt og hun smuttede fra mig da jeg prøvede at fange hende
Har været rundt i de nærmeste haver (hvor naboerne var hjemme) for at kigge efter hende, men uden held … endnu
Øv, da også
Jeg håber, du finder hende, før hun forvilder sig alt for langt væk
Det er hyggestunder som her, jeg er bange for at gå glip af, hvis Kodak får en kattekilling …
Jeg havde satset på at nyde ham helt i bund og kramme og kysse så meget på ham, at han blev helt rundtosset
#kodakmoments
Han er så sød og så kærlig og så hengiven … han kommer og smider sig på mit skød, eller lægger sig på det jeg har i hænderne og tager den opmærksomhed han vil have
Eller også får du bare dobbelt så mange…
Det tror jeg også at du får
Jeg tænker også at han fortsat kommer og kæler, selv med en legekammerat. Og så går det lige i hjertet at se hvor meget de (2 legekammerater) har ud af hinanden, når de bare falder i hak .