Kodakmoments

Jeg har stadig den allerførste Sutsko jeg syede for ca. 15 år siden … den passer perfekt til Kodak :ok:
Skoen er ikke særlig køn, men det lægger man slet ikke mærke til, med så lækker model :smiling_face_with_three_hearts:

22 Synes om

Man må sige han er yderst fotogen :smiling_face_with_three_hearts:

5 Synes om

Han ser ud til at være faldet godt til :thumbup:

3 Synes om

Det er han også, men LouLou er desværre stadig ikke overbevist om, at det var en god idé … :gruble:

3 Synes om

Hvad med Spotty ?

Spotty er helt cool … :ok:

6 Synes om

Tillykke :two_hearts: Du har hentet den øreløse kat? :heart::heart: Han er bedårende

1 Synes om

LouLou er åbenbart kun til kaniner… :sunglasses: :rabbit:

3 Synes om

Og nu kan hun muligvis få Leo helt for sig selv, for Hidsigproppen stak af i går aftes og er ikke set siden :flushed:

2 Synes om

:kryds: :kryds: for han er bare væk i haven

Med venlig hilsen

1 Synes om

Det er hun desværre ikke … hun har gravet sig ud under hegnet :rolleyes2:
Jeg så hende på den forkerte side i går aftes, men det var blevet mørkt og hun smuttede fra mig da jeg prøvede at fange hende :flushed:
Har været rundt i de nærmeste haver (hvor naboerne var hjemme) for at kigge efter hende, men uden held … endnu :kryds:

5 Synes om

Øv, da også

1 Synes om

Jeg håber, du finder hende, før hun forvilder sig alt for langt væk :s:

4 Synes om

Det er hyggestunder som her, jeg er bange for at gå glip af, hvis Kodak får en kattekilling … :s:
Jeg havde satset på at nyde ham helt i bund og kramme og kysse så meget på ham, at han blev helt rundtosset :rolleyes:
#kodakmoments

Han er så sød og så kærlig og så hengiven :smiling_face_with_three_hearts: … han kommer og smider sig på mit skød, eller lægger sig på det jeg har i hænderne og tager den opmærksomhed han vil have :grin:

21 Synes om

Eller også får du bare dobbelt så mange… :wink: :black_cat: :cat2:

8 Synes om

Det tror jeg også at du får

4 Synes om

Jeg tænker også at han fortsat kommer og kæler, selv med en legekammerat. Og så går det lige i hjertet at se hvor meget de (2 legekammerater) har ud af hinanden, når de bare falder i hak :heart:.

6 Synes om