Jeg har stadig den allerførste Sutsko jeg syede for ca. 15 år siden … den passer perfekt til Kodak ![]()
Skoen er ikke særlig køn, men det lægger man slet ikke mærke til, med så lækker model ![]()
Man må sige han er yderst fotogen ![]()
Han ser ud til at være faldet godt til ![]()
Det er han også, men LouLou er desværre stadig ikke overbevist om, at det var en god idé … ![]()
Hvad med Spotty ?
Spotty er helt cool … ![]()
Tillykke
Du har hentet den øreløse kat? ![]()
Han er bedårende
LouLou er åbenbart kun til kaniner…
![]()
Og nu kan hun muligvis få Leo helt for sig selv, for Hidsigproppen stak af i går aftes og er ikke set siden ![]()
for han er bare væk i haven
Med venlig hilsen
Det er hun desværre ikke … hun har gravet sig ud under hegnet ![]()
Jeg så hende på den forkerte side i går aftes, men det var blevet mørkt og hun smuttede fra mig da jeg prøvede at fange hende ![]()
Har været rundt i de nærmeste haver (hvor naboerne var hjemme) for at kigge efter hende, men uden held … endnu ![]()
Øv, da også
Jeg håber, du finder hende, før hun forvilder sig alt for langt væk ![]()
Det er hyggestunder som her, jeg er bange for at gå glip af, hvis Kodak får en kattekilling … ![]()
Jeg havde satset på at nyde ham helt i bund og kramme og kysse så meget på ham, at han blev helt rundtosset ![]()
#kodakmoments
Han er så sød og så kærlig og så hengiven
… han kommer og smider sig på mit skød, eller lægger sig på det jeg har i hænderne og tager den opmærksomhed han vil have ![]()
Eller også får du bare dobbelt så mange…
![]()
Det tror jeg også at du får
Jeg tænker også at han fortsat kommer og kæler, selv med en legekammerat. Og så går det lige i hjertet at se hvor meget de (2 legekammerater) har ud af hinanden, når de bare falder i hak
.