Kokarde

Hvad koster sådan en ca på en udstilling ?
Bare så jeg også har penge til det med hvis det er :slight_smile:

Mvh.
Marie

Mellem 50 og et par hundrede :slight_smile:

Okay :slight_smile: mange tak for svaret :wink:

Betaler man selv præmien på en udstilling?

Ikke hvis man gør sig fortjent til den:-)

Hvis man gerne vil have en kokarde for en EX1 eller titlerne PR/CH, IP/IC og GIP/GIC så ja, det er først når man når SP/SC at man får en “gratis” kokarde af ens egen klub og af FIFe (gratis i citationstegn for man har jo smækket en god klat penge i udstillinger for at nå dertil med en kat ;))

Kokarder/pokaler o. lign. til BIV, NOM og BIS/BOX er der forskelle på klubberne imellem. Får man en BIS/BOX kat har man - så vidt jeg ved - altid valget mellem en pokal og et udstillingsgebyr.

Åh det lyder forvirrende :S

Det er det overhovedet ikke når man først er afsted.

Hvis vi skal til Fredericia samme dag (regner med jeg kommer lørdag), skal jeg gerne hjælpe dig :ok:

Bliver din kat BIV eller NOM, så plejer du at få en evt. præmie stukket i hånden af steward eller dommer - skulle katten blive BIS, så spørger de dig når du henter katten, om du vil have pokal eller et gavekort på et udstillingsgebyr :slight_smile:
Og ellers så skal du selv købe… :slight_smile:

(Supreme Premier og Supreme Champion kræver mellem 21 og 25 certifikater i de forskellige klasser, alt efter hvilken måde man tager dem på i de to høje klasser, så det er ikke lige noget du behøver tænke på, hehe)

Det har jeg næsten styr på, men alt det andet har jeg ikke :tihi:

Det hjælper altid på forvirringen når man er kommet afsted og har fået nogle faktiske oplevelser sat på alle forklaringerne.

Og i sidste ende er det vigtigste bare at koncentrere sig om sine egne katte, man har altid den bedste kat med hjem fra en udstilling. Og så er der altid nogen man kan spørge hvis der er noget man er i tvivl om :slight_smile:

Prøv at tage et kig på www.eife.dk/udstillinger.html - der forklarer jeg alle forkortelserne, hvis det er :slight_smile:

[QUOTE=Gizzemissen;777589]Det er det overhovedet ikke når man først er afsted.

Hvis vi skal til Fredericia samme dag (regner med jeg kommer lørdag), skal jeg gerne hjælpe dig :ok:[/QUOTE]

Det er jo ikke sikkert, at vi får bur i nærheden af hinanden :S

Jeg er ikke så god til det med søndage, så det må blive en lørdag :wink:

[QUOTE=DK Blackangel;777594]Det er jo ikke sikkert, at vi får bur i nærheden af hinanden :S

Jeg er ikke så god til det med søndage, så det må blive en lørdag ;)[/QUOTE]

Du kan ønske dig bur ved siden af mig når du tilmelder hvis du vil? Og ellers skal vi nok finde hinanden, ingen problemer der.

Jeg må se, om jeg overhovedet kan finde ud af at tilmelde mig :tihi:

Start med at oprette dig som ny bruger på www.jyrakudstilling.dk, hvis ikke du allerede har et login. Når det er på plads, så finder du stamtavlen frem, og så kan du faktisk finde alle de oplysninger du skal bruge deri. Hvis du er i tvivl om hvilken klasse katten skal tilmeldes i, så spørg bare løs.
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;777606]Start med at oprette dig som ny bruger på www.jyrakudstilling.dk, hvis ikke du allerede har et login. Når det er på plads, så finder du stamtavlen frem, og så kan du faktisk finde alle de oplysninger du skal bruge deri. Hvis du er i tvivl om hvilken klasse katten skal tilmeldes i, så spørg bare løs.
VH
Susanne[/QUOTE]

Hun er født d. 15. August, så jeg ved ikke lige hvad klasse.

Så er hun 8½ måned der d. 31.3., og er altså et ungdyr… hvilket er 6-10 måneder :slight_smile:

Ja, det tænkte jeg nok :slight_smile:
Eller jeg regnede med, at det var der, hun skulle placeres.

Susanne, vores udstillingssekretær har lige meddelt mig at der åbenbart er fejl på vores mailserver så bekræftelser IKKE når igennem til udstillerene. NÅR jeg har set at din tilmelding er gået igennem, så sender jeg dig en bekræftelse på PB, så du har hvad du skal bruge af info inden udstillingen. (Parkering, dyrlægekontrol osv.)
Hvis der er andre, der mangler, så giv et praj - det bliver sikkert løst imorgen, når udbyderen åbner butikken kan jeg forestille mig.
VH
Susanne