Kokarder

Jeg har en masse gamle kokarder som jeg ikke ved hvad jeg skal gøre med, de er pæne men trænger til at blive strøget.
Hvad gør i med jeres gamle kokarder? Hvem vil evt. kunne få glæde af dem?

Dengang Viking Cats havde sit returneringssystem der gav jeg mine tilbage men nu får alle en kokarde og så små skilte til at klistre på hvis de vinder en finale.

Så det jeg gjorde med dem jeg havde “i overskud” så at sige, af både FIFE og TICA kokarder, gav jeg til den nærliggende børnehave…og de vakte stor lykke der :slight_smile:

Jeg giver mine tilbage til klubberne, så kan de tjene lidt til kassen på at sælge dem igen.

Især Racekatten giver jeg tilbage til fordi kokardesalget jo er til fordel for en ny (tiltrængt) burpark :slight_smile:

[QUOTE=DK Thomani;849905]Jeg giver mine tilbage til klubberne, så kan de tjene lidt til kassen på at sælge dem igen.

Især Racekatten giver jeg tilbage til fordi kokardesalget jo er til fordel for en ny (tiltrængt) burpark :)[/QUOTE]

Men gider klubberne have dem? Det er jo ældre modeller…

Så længe de er pæne og velholdte kunne jeg forestille mig det, men du kan eventuelt (med dem fra Racekatten) skrive til vores præmiesekretær Anette og høre hende ad. Hendes mailadresse står inde på hjemmesiden :slight_smile:

ikke alle er til de nye fancy med glimmer som racekatten har :wink:

Jeg giver mine tilbage til min klub Viking Cats - eller til den klub hvis udstilling jeg er på. Jeg tager sjældent kokarder med hjem med mindre der er helt speciel årsag til det ( f.eks.
en kat der skal sælges og så skal have sine kokarder med, eller en top placering).

Åhh jeg ville elske at få en Korkarde - men det skulle være, fordi en af mine katte havde gjort sig fortjent til en :tihi:

Er sikker på at klubberne gerne vil have dem tilbage.
De kan jo evt. bruges til hobby udstillingerne :slight_smile: