det har vi ihvertfald og vores køkkenkat hedder daffy og han Køkkenkat med meget stort k.
så snart vi nærmer os køkkenet er han der med det samme uanset hvor i huset han ellers var, om han så sover osv, så hører han det og så skal han bare ud til os og så sidder han og tigger på gulvet og det er altså svært at stå for, for han laver de mest bedende våde øjne man ka forestille sig.
det hænder så osse at der lige falder:ups: et eller andet ned på gulvet ved et uheld:fløjte:
han er lige sådan når vi spiser, vi har vænnet os til bare at lade ham sidde og nedstirre os mens vi spiser, for til sidst opgiver han og går surmulende væk.
man er aldrig alene i køkkenet her, der er altid en daffy:tihi:
JO TAK…her er det nærmest en kamp at lave aftensmad. Har p.t. boller i karry over og farsen blev godt nok lavet til boller, så jeg håber ikke man kan se Ouna’s fede poter i bollerne.
Hvorfor vores mad er SÅ spænende ved jeg ikke, men det er det.
Yep - Laban. Så snart jeg går igang med at lave mad, er der et hyleri af den anden verden. Han hyler, skriger, piver og ligger og vrider sig ynkeligt på gulvet. “MOOOOOAAAAAR… jeg er jo ved at døøøøøøø af sult… kan du ikke set det… høre det…” MAAAUUUUUUUU…
Her er de ikke på gulvet…derfra kan man jo ikke se en dyt. Det var en sjov oplevelse at se Rasmis pænt sidde dernede og fordi jeg ikke er vant til den adfærd var jeg SÅ mange gange ved at falde over ham.
Mine sidder i vasken, i vinduskarmen, på spækbrættet -what …overalt…FY
Katte i køkkenet-what…nej da ikke her i huset:rock:
Okey lyver måske en bette smule…der er plads til 2 og god udsigt over bordet fra emhætten…vindueskarmen er som regel også optaget…ligeledes er kogepladen…åbner jeg køleskabet…vupti og der sidder en kat derinde på nederste hylde…men de er sååååå velopdragne at de ALDRIG kunne drømme om at fiske noget med en klo…eller sårn noget…næsten…ligeved…hmmmmm:fløjte:
Mini er der lige på sekundet. hun tigger værre end en hund! Lige meget hvad jeg laver, om jeg tager et glas vand, eller det er mad eller noget til hende, så lyder hun som en der er ved at dø af sult og prøver at se om hun ikke kan skubbe det ned på gulvet.
Og så skal ALT der kommer ud af køkkenet snuses til, før man må gå videre, det kunne jo måske være det kunne spises:klapper:
Bølle er der kun hvis han kan høre tørfoderbøtten sige “klik-klik” eller vådfoderbøtten sige “Swuuup”… Ellers er han egentlig ikke specielt interesseret i køkkenet… Vil næsten sige heldigvis. For tror ikke jeg ville kunne lide at have kat i maden hver dag
Jo, forresten. Hvis vi åbner køleskabet mens han spiser (han har madskål lige foran køleskabet), så kan han godt finde på at sætte forpoterne op og snifle lidt om der er noget spændende… Men ellers ikke…
Men Bølle hopper heller ikke på køkkenbordet
Kan være det ændrer sig, når vi får ca. 5 m. af slagsen
Mine går ikke på køkkenbordene…de invaderer dem
Uanset hvad nogle mener så ER det en naturlig ting at et kattedyr vil i højderne, så vi lever blot efter naturens normer