Køkkenmaskine

Købes…køkkenmaskine, Kenwood Chef ell. lign med alt tilbehør, ie kødhakker, råkostsnitter,dejkroge, piskeris, blender, kage"plader" osv

Arhh -lyside …du skal smugtræne til næste sæson af Den Store Bagedyst. Sejt :woohoo:

Din version er sjovere end min…men der er en kat i min phillips …den lyder i hvert fald så’n …og min gamle kenwood mangler en dims til kødhakkeren, og den fås ikke mere …og råkostsnitter har jeg aldrig haft til den …det er nok ikke muligt - eller rentabelt - at få dele til nogen af dem …såååååå

Jeg har en Tefal Kenwood med 6,5 l skål. den har kødhakker og blender og kan få andet.

Men jeg elsker min foodprocessor. og min blender og jeg gider ikke have alt samlet i en, for hvad så når en del går i stykker??

men ja det fylder…

Jeg havde en gammel Kenwood, som jeg arvede da min far døde. Maskinen er kaput og væk, men af en eller anden grund har jeg gemt kødhakker og råkostmaskine. Hvis du kan bruge dem, må du få dem.

jamen der er da en chance for at det passer…kenwood lavede om på udtagene på et tidspunkt, så ja tak …skal du til middelfart ?

Nej det skal jeg ikke, det er for langt at cykle :høhø:. Men mon ikke der er nogen herfra, måske fra Randers, feks Lykke eller Tina, der skal derover. Og som vil tage det med til dig:).

Lykkeeee…:bebe:, Tinaaaa…:bebe:
.
.
.
.
.
:tihi:

[QUOTE=Milles mor;1264364]Nej det skal jeg ikke, det er for langt at cykle :høhø:. Men mon ikke der er nogen herfra, måske fra Randers, feks Lykke eller Tina, der skal derover. Og som vil tage det med til dig:).

Lykkeeee…:bebe:, Tinaaaa…:bebe:
.
.
.
.
.
:tihi:[/QUOTE]

Vi kan sagtens have det med :slight_smile: Så har jeg også en undskyldning for den store kasse Runes gave er gemt i :wink:

Fint :ok:.

Smukt …og hvis ikke det passer på min …oldgamle …tror det er en 700 serie…ryger det videre til C&D

Ja det bliver jo spændende om det passer sammen, jeg tror den var helt fra 70’erne:olding:. Og ja, du sender det bare videre, hvis du ikke selv kan bruge det:).

Der er i hvert fald en chance…min Phillips er “kun” 20 år, og kenwooden er tæt på det dobbelte…så mon ikk…

Jeg tror faktisk de vil passe fint sammen Ellers må du skrive serienr. så skal jeg kigge i alle mine små gode genbrugsbutikker

Så fik jeg en pakke med Lykke …fandt kødhakkeren, flåede den fra hinanden …:argh:den lillebitte sk**e dims var der ikk’ …men der så ikk’ ud til at mangle noget…:?
hmmmmmm…passer eller passer ikke …frem med woody …“KLIK” …passer som …hmmm…banan i skræl :høhø: …nå, så støve brugsanvisning af, og minsandten om ikke der findes 2 forskellige kødhakkere til den, og det her er så den anden, lavet smartere, uden små dimser der bliver væk
Råkostapparatet - dem er der også 2 forkellige af, og der er faktisk en skive med til den anden - passer oss …så Tusind tak :ok: til jer begge

Godt det duede :thumbup:

ej hvor fedt, du havde en maskine der passede og nu er mega opdateret på køkkenmaskine :slight_smile:

Velbekomme :). Hvor herligt, at delene passede, det glæder mig :thumbup:.

Hvis Jim ikke har interesse kan jeg bruge råkostdelen :slight_smile: