Jeg var vældig dygtig i går, udstenede ca. 3 kg. blå mirabeller og lavede henholdsvis ‘‘Blommer i rom’’ og ‘‘Blommechutney’’
Kattene var selvfølgelig meget interesserede, men Bambina mente at hun var selvvalgt til rollen som køkkenskriver.
Det dufter interessant …
Bare rolig mor, jeg skal nok passe godt på resultatet af dit hårde arbejde …
Herhjemme er kontrol af ting der forlader køkkenet altid karateriseret som MVA - Meget Vigtigt Arbejde. Som enhver kat med respekt for sig selv naturligvis deltager i
Godt at se at der også er andre katte der tager sig deres ansvar alvorligt
Hvor er hun dygtig! Jeg har kogt æblemos i dag, og Sigga har bare forsøgt at spænde ben for mig. Eller klasket til mine tæer for at lokke mig til at lege fange. Så jeg er lidt misundelig på din lille hjælper!
[QUOTE=Skattekat;1125372]Jeg er taknemmelig for at jeg også får lov til at benytte kattenes køkken …
Men jeg passer på med ikke at drive rovdrift på den tilladelse [/QUOTE]
Ejendommen er så ubetænksom, at der kun er mulighed for gas i køkkenet, så katten er forment adgang til køkkenbordet og komfuret.
Kattehår og åben ild?!? Det er nemt et komme til at dreje på håndtagene og lukke gas ud og da et gaskomfur ikke flad, så der det nemt at få vippet til blussene, som ligger løst på.
Jeg skal gerne indrømme, at jeg ikke gider at gå og tjekke alting og tørre det grundigt af før brug. Så Fanni sidder glad på ryggen af sofaen og bliver aet med mellemrum.